مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

معلمان بابصیرت توطئه دشمن را در نطفه خفه می‌کنند

اهواز (پانا) - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت‌: معلمان و فرهنگیان با‌بصیرتی که درس خود را با نام خدا آغاز کردند، امروز توطئه دشمن را در نطفه خفه می‌کنند.

کد مطلب: ۱۵۰۶۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان بابصیرت توطئه دشمن را در نطفه خفه می‌کنند

سردار میرعبدالرضا مراد‌حاجتی، روز چهارشنبه در تجمع بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان در حمایت از عملیات وعده صادق 2 در اهواز اظهار کرد: اقتدار امروز ما دست معلمانی است که خود و دانش‌آموزان‌شان بسیجی هستند و این به معنای فدایی بودن در راه رهبر و امت است.

وی با تقدیر از مردانی که برای امنیت کشور، جان خود را فدا کرده‌اند، افزود: در جمهوری اسلامی ایران، فرهنگیانی داریم که فرزندانی همچون شهید حججی‌ها را تربیت کرده‌اند که به سوریه رفته و این کشور را از آمریکا پس گرفته‌اند.

سردار حاجتی خطاب به کشورهای منطقه بیان کرد: حدود 25 کشور عربی با جمعیت 430 میلیون نفری در اطراف فلسطین، لبنان و سوریه هستند. این کشورها کجا هستند تا خروش فرزندان امام خمینی(ره) را تماشا کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران معادلات دنیا را بر هم زد، افزود: ما از کدخدا اجازه نمی‌گیریم.

فرهنگیان خوزستان بار دیگر با رهبر عهد می‌بندند

عبدالله حبیبی، مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان نیز در این گردهمایی بیان کرد: امروز ما فرهنگیان خوزستان در این مکان جمع شده‌ایم تا عهدی دیگر با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ببندیم و بگوییم فرهنگیان و دانش‌آموزان بر همان عهدی که بستند، پایبند هستند.

حبیبی ضمن تبریک پیروزی بزرگ به فرماندهی مقام معظم رهبری، افزود: یزیدیان به ابزار و تجهیزات خود ننازند؛ زیرا خدا با ما است. شاید پیروزی دنیوی آن‌ها را خوشحال کند اما امروز جمهوری اسلامی ایران، متحد و منسجم در صف نخست مقاومت در مبارزه با ظلم و استکبار ایستاده است.

وی یادآور شد: به گفته شهید سیدحسن نصرالله، جایگاه امروز اسرائیل از خانه عنکبوت نیز سست‌تر و متزلزل‌تر است. مرگ و نابودی اسرائیل حتمی و قطعی است که دلیل آن نیز وجود دانش‌آموزان، فرهنگیان، غیورمردان سپاه و ارتش، دلاوران جبهه مقاومت و همه ملت ایران است.

حبیبی افزود: شاید برخی کشورها آرامش داشته باشند اما امروز جمهوری اسلامی ایران، آرامش را با امنیت و اقتدار دارد که نعمت بزرگی است.

خبرنگار : دانش آموز خبرنگار: فاطمه طاعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار