استاندار خوزستان:

خیّران در تهیه ابزار آموزشی برای بازماندگان از تحصیل یاری‌رسان باشند

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان با دعوت از خیران برای تهیه وسایل کمک آموزشی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل گفت: خیّران همانطور که در ساخت مدرسه و بیمارستان همواره یاری‌رسان هستند در تهیه ابزار کمک آموزشی برای بازماندگان از تحصیل کمک کنند.

کد مطلب: ۱۵۰۵۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
خیّران در تهیه ابزار آموزشی برای بازماندگان از تحصیل یاری‌رسان باشند

به گزارش پانا خوزستان، علی اکبر حسینی محراب روز یکشنبه در حاشیه برگزاری شورای آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد: سال گذشته مدیران، معلمان و سایر نیروهای آموزش و پرورش استان خوزستان با دانش‌آموز لازم التعلیم و خانواده آنها دیدار چهره به چهره داشتند و آنها را به بازگشت به تحصیل تشویق کردند.

وی ادامه داد: تعدادی از افراد لازم التعلیم در محدوده سنی 6 تا 17 سال به دلایل مختلف از تحصیل بازماندند که آموزش و پرورش با راه‌اندازی سامانه شهید محمودوند و با همکاری سایر دستگاه‌ها به دنبال شناسایی و بازگشت به تحصیل آنها است.

همچنین در این نشست مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: بالغ بر یک میلیون و 120هزار دانش آموز در استان خوزستان وجود دارد که آمار بالایی محسوب می شود.

عبدلله حبیبی با اشاره به اینکه عوامل متعددی نظیر حاشیه نشینی سبب بازماندگی از تحصیل برخی از دانش آموزان می شود افزود: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه ها این دانش آموزان را شناسایی کنیم تا این جمعیت لازم التعلیم را به دستگاه آموزش و پرورش برگردانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار