استاندار خوزستان:

میانگین معدل دانش‌آموزان خوزستان بالاتر از میانگین کشوری است‌

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان گفت: آموزش و پرورش استان خوزستان، اقدامات خوبی در راستای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان انجام داده و مطابق گزارش‌ها میانگین معدل دانش‌آموزان این استان در امتحانات نهایی از میانگین کشوری بالاتر رفته که امیدواریم در سال‌های آینده این رشد بیشتر شود.

کد مطلب: ۱۵۰۰۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
میانگین معدل دانش‌آموزان خوزستان بالاتر از میانگین کشوری است‌

علی‌اکبر حسینی‌محراب در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش استان خوزستان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه مطابق تصمیم هیات وزیران، تهیه سرویس مدارس با شهرداری است، گفت: هماهنگی لازم بین شهرداری و آموزش و پرورش در این خصوص وجود دارد و انتظار داریم در شهرستان‌ها نیز فرمانداری‌ها این هماهنگی را برقرار کنند.

وی در خصوص تشکیل ستاد استقبال از سال تحصیلی جدید افزود: آموزش و پرورش، اقداماتی انجام داده است. دستگاه‌های دیگر مانند شهرداری نیز ستاد استقبال از مهر را تشکیل داده‌اند و اقداماتی مانند سرویس رفت و آمد، پاکسازی، ایجاد نشاط در مدارس و رنگ‌آمیزی را انجام خواهند داد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: مقرر شد سازمان تاکسیرانی برای دانش‌آموزانی که به دلیل مشکلات خاص حرکتی در مدارس استثنایی تحصیل می‌کنند، سرویس مدرسه تهیه کند.

وی ادامه داد: امیدوارم با اقدامات انجام‌شده، شاهد یک سال تحصیلی پر از شادابی و نشاط برای دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها باشیم.

حسینی‌محراب گفت: شورای ترافیک برای روزهای اول مهر، برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشد. به والدین نیز توصیه می‌کنیم برای تهیه سرویس فرزندان از طریق سامانه «سپند» اقدام کنند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار