مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

مسئولان در حکومت دینی باید پاسخگوی عملکرد خود باشند

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت هرکس مسئولیتی در حکومت دینی دارد باید در قیامت پاسخگوی عملکرد خود باشد.

کد مطلب: ۱۴۹۶۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان در حکومت دینی باید پاسخگوی عملکرد خود باشند

به گزارش پانا عبدلله حبیبی شامگاه شنبه در بازدید از موکب آموزش و پرورش شهرستان بستان واقع در مرز چذابه ضمن گرامیداشت هفته دولت خاطر نشان کرد: دوره ریاست جمهوری شهید رجایی 28 روز بود مگر می شود شخصی با 28 روز خدمت به الگو تبدیل شود و هفته دولت را به یاد و خاطره‌اش نامگذاری کرد؟ این عظمت ناشی از راستی و درستی تمام عمر وی بود.

وی ادامه داد: اقامه نماز اول وقت، راست‌گویی، محکم ایستادن بر سر مواضع حقیقت و غافل نشدن از یاد خدا از ویژگی‌های شهید رجایی بود. حکومت اسلامی برای برتری جویی بر دیگران نیست بلکه هدف آن خدمت به خلق است.

حبیبی بیان کرد: مسیر زندگی راستی و درستی جزء شهادت در راه خدا نیست که شهید رجایی، شهید باهنر و شهید آیت الله رییسی آن را دیدند و به آن باور داشتند. خداوند متعال این چنین افراد را با عزت نزد خود خواهد برد.

به گفته وی، شهید رجایی و شهید باهنر که هفته دولت را به نام خود در نظام جمهوری اسلامی ایران به یادگار گذاشته‌اند الگویی بزرگ برای نوع خدمت‌رسانی مسئولان هستند. این بزرگواران در مکتب امام خمینی(ره) رشد کردند و مسئولیت گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: استان خوزستان و همچنین شهر بستان به برکت امام حسین (ع) این توفیق را داشت که به قدم‌های زائران اربعین حسینی متبرک شود.

وی در پایان افزود: از فعالیت مدارس غیر دولتی استان خوزستان تشکر می‌کنم این مدارس همانطور که در حوزه آموزش و پرورش خدمت رسانی می کنند، نقش بسزایی در امور فرهنگی دارند و در مراسمات مختلف به ویژه برپایی موکب در مراسم اربعین حسینی حضور فعال دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار