اعضای شورای شیروان بیش از ۹۰ درصد لایحه‌ها را مصوب کرده‌اند

شیروان(پانا) - سرپرست شهرداری شیروان گزارش ۵ ماهه خود را در شهرداری شیروان ارائه داد و گفت اعضای شورای شیروان بیش از ۹۰ درصد لایحه‌ها را مصوب کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۹۹۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اعضای شورای شیروان بیش از ۹۰ درصد لایحه‌ها را مصوب کرده‌اند

یونس حاجی زاده در جمع نمازگزاران شیروان گزارش عملکرد  خود را ارائه داد: «در طی ۵ ماه که سرپرست شهرداری شیروان را برعهده داشتم ۱۴۸ لایحه در حوزه های مختلف خدماتی و عمرانی و زیرساختی ارسال کردیم ، اعضای شورای شیروان بالای ۹۰ درصد لایحه ها را مصوب کرده اند.»

سرپرست شهرداری ادامه داد: «با توجه به نیازی که در بحث ماشین آلات داشتیم در طی ۵ ماه قریب به ۸۰ میلیارد تومان در حوزه حمل و نقل عمومی خرید میدل باس و یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ دار و یک دستگاه بلوک زنی خریداری شده است. ۲ دستگاه ماشین بنز ۱۰ تنی برای جمع اوری زباله و یک دستگاه پیشرو آتش نشانی خریداری شده است.»

سرپرست شهرداری شیروان ادامه داد: «از ۸۰ میلیارد، ۴۰ میلیارد تومان واریز شده که قرار اسا در طی ۶ ماه تحویل بگیریم و دستگاهها وارد چرخه خدمات شهری شهرداری شود. در حوزه بازگشایی، ۳ نقطه همزمان در بزرگراههای دفاع مقدس و بزرگراه شهید رئیسی و ورودی کوی وحدت در حال زیرسازی هستیم. ان شا الله بزرگراه دفاع مقدس بعد ۲۰ سال بازگشایی خواهیم داشت.»

یونس حاجی زاده اظهار کرد: «در هفته دفاع مقدس برنامه بار ترافیکی از محور مرکزی به شمال شیروان داریم. در بحث نهضت آسفالت، ۲۰ هزار تن و ۱۴۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح شهر یا لکه گیری یا روکش انجام شده است.»

وی بیان کرد: «۱۸ پروژه عمرانی و خدماتی با ۱۸۰ میلیارد تومان برآورد و کلنگ زنی انجام شده است. در شیرکوه، دو اقدام مناسب سازی و مرمت شهدای گمنام و کف سازی فضای سبزی است که کلنگ زنی شده است.»

خبرنگار : نرگس اشرفی زیارتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار