یادواره شهدای کارمند و آیین تجلیل از کارمندان و بسیجیان نمونه شهرستان اسفراین برگزار شد

اسفراین (پانا) - یادواره شهدای کارمند در پنجمین روز از هفته دولت با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان شمالی، امام جمعه و فرماندار اسفراین، اعضای شورای تامین شهرستان و مسئولین و کارکنان ادارات شهرستان و خانواده معظم ایثارگران در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای کارمند و آیین تجلیل از کارمندان و بسیجیان نمونه شهرستان اسفراین برگزار شد

مسلم نوری، فرماندار اسفراین در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد : هفته دولت، هفته قدردانی و نکوداشت خون شهیدان و دولتمردان است که در مدت کوتاه خدمت خویش، کارهای بزرگ و ماندگاری را انجام دادند که ویژگی‌های این 2 شخصیت برجسته باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

نوری با برشماری اقدامات انجام‌شده در راستای تامین آب شرب افزود: قبلا برنامه‌ریزی‌ها جهت تامین آب شرب، استفاده از ذخیره آب سد بیدواز بود که با توجه به کاهش نزولات جوّی در چند سال اخیر تصمیم‌گیری برای تامین آب شرب بر مبنای استفاده از آب‌های زیرزمینی صورت گرفت.

 

وی گفت: در همین راستا در سطح شهرستان جهت تامین آب شرب قبلا ۵ چاه در مدار شبکه قرار داشت که امسال ۳ چاه دیگر وارد مدار شد و قرار است در آینده ۲ چاه دیگر نیز به مدار شبکه آبی اضافه کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسفراین در ادامه به پروژه‌های هفته دولت امسال اشاره کرد و افزود: در هفته دولت امسال ۷۴ پروژه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی یا به بهره‌برداری می‌رسد که این ۷۴ طرح شامل حوزه‌های آموزشی، برق‌رسانی، عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی، مسکن، فرهنگی، آسفالت معابر، احداث و ارتقای سایت‌های مخابرات، پارک‌ها و بوستان‌ها و راه‌های روستایی هستند.

وی در پایان سخنان خود با تقدیر از همه مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان افزود: برای رسیدن به شاخص‌های مطلوب در اکثر حوزه‌ها باید با رویکرد توسعه شهرستان، رونق تولید و بهبود شرایط کشور، تلاش شبانه‌روزی داشت.

میهمان ویژه یادواره شهدای کارمند و آئین تجلیل از کارمندان و بسیجیان نمونه شهرستان اسفراین، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا احمدی (مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان شمالی) بود.

در پایان مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و یادواره شهدای کارمند از 2 خانواده معظم شهدای کارمند، مدیران و کارمندان و بسیجیان نمونه شهرستان تجلیل شد.

خبرنگار : یگانه شکیبا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار