احیاء و جلوگیری از تعطیلی ۲۸ واحد تولیدی

اسفراین (پانا) - رئیس کل دادگستری از احیاء و جلوگیری از تعطیلی ۲۸ واحد تولیدی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
احیاء و جلوگیری از تعطیلی ۲۸ واحد تولیدی

حجت الاسلام و المسلمین رضا براتی زاده در سفر به شهرستان اسفراین ابتدا از مجتمع گردشگری و بومگردی پلمیس و در ادامه از کارخانه لبنیات پاکمهر بازدید و از نزدیک با ابعاد مختلف فعالیت‌های این دو مجموعه آشنا شد.

مجتمع بومگردی پلیس از جمله مجموعه‌های گردشگری است که به علت وجود موانع و محدودیت‌های مرتبط با راه دسترسی، در معرض تعطیلی و توقف فعالیت قرار گرفته بود.

مشکلات این مجموعه با دعوت و حضور مدیر این مجتمع و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در نشست اخیر ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بررسی شد و در پایان به موجب توافقات صورت گرفته و بر اساس مصوبه جلسه مذکور از تعطیلی این واحد جلوگیری به عمل آمد.

مقام عالی قضایی استان پشتیبانی و حمایت همه جانبه و در عین حال منطبق با ظرفیت های قانونی از واحدهای تولیدی را از جمله اولویت های بسیار مهم دستگاه قضایی برشمرد و خاطرنشان کرد: احیاء و جلوگیری از تعطیلی ۲۸ واحد تولیدی طی سال گذشته نشان دهنده اهتمام و عزم جدی و راسخ دستگاه قضایی به منظور اجرایی نمودن بایسته های شعار سال و تحقق شایسته رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و ریاست معزز قوه قضائیه است و به فضل الهی همین مسیر ارزشمند در سال جاری نیز همچنان تداوم خواهد داشت.

خبرنگار : یگانه شکیبا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار