پیام قدردانی رئیس جمعیت هلال‌ احمر شهرستان جاجرم:

انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر رخدادی کاملاً داوطلب‌محور است

جاجرم (پانا) - رئیس جمعیت هلال‌ احمر شهرستان جاجرم در پیامی گفت انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر، رخدادی کاملاً داوطلب‌محور است که تجلی مشارکت آگاهانه ‌و ارزنده خانواده داوطلبی را به همراه دارد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر رخدادی کاملاً داوطلب‌محور است

پیام حمزه‌علی جاجرمی، رئیس جمعیت هلال‌ احمر شهرستان جاجرم بدین شرح است:

«جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی برخاسته از مردم همواره تلاش نموده است در تمامی صحنه‌ها در کنار مردم و دوشادوش آنان نقش‌آفرین باشد. این مهم هیچگاه رقم نخواهد خورد مگر با تعامل و مشارکت ارزنده و وصف‌ناپذیر جوانان، نجاتگران، داوطلبان و خیرین داوطلب که به عنوان اعضای فهیم و قدرشناس داوطلبی‌ همیشه در صحنه هستند و تلاش می‌کنند در طریق نوع‌دوستی و ارائه خدمات داوطلبانه ثابت‌قدم باشند.

انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر، رخدادی کاملاً داوطلب‌محور است که تجلی مشارکت آگاهانه ‌و ارزنده خانواده داوطلبی را به همراه دارد و مجامع هلال احمر مأمن ارکان تصمیم‌سازی در بدنه این نهاد مردمی و خدمت‌رسان است.

بدینوسیله از عوامل اجرایی حاضر در انتخابات و حضور ارزنده اعضای جوانان، نجاتگران، داوطلبان و خیّرین داوطلب شهرستان جاجرم که همواره در تمامی لحظه‌ها آگاهانه و خالصانه در صحنه حضور دارند و ایفای نقش می‌نمایند، تقدیر و تشکر می‌کنم. امید آن دارم همواره در اشاعه فرهنگ نوع‌دوستی با لباس پرافتخار جمعیت هلال احمر، یار و همراه مهربان مردم شریف و فهیم ایران اسلامی باشیم.

همچنین لازم می‌بینم راهیابی تمامی منتخبان به شوراهای اجرایی و بازرسی که در مراحل بعد، اعضای هیات‌مدیره استان و شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور را تشکیل می‌دهد، تبریک و تهنیت گفته و امید دارم با عنایت پروردگار متعال و دعای خیر مردم عزیز در مدت مأموریت چهار ساله، شاهد خدمتی سرشار از خیر و برکت برای حوزه انتخابیه خود باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار