نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان شیروان:

۱۷ مرداد یادآور تلاش مجاهدان عرصه اطلاع رسانی است

شیروان(پانا)_ نماینده مجلس شورای اسلامی شهر شیروان به مناسبت روز خبرنگار با حضور در شهرزیارت به همراه خبرنگاران شیروان و زیارت در آستان مقدس امامزاده حمزه الرضا(ع) گفت:۱۷ مرداد یادآور تلاش مجاهدان عرصه اطلاع رسانی است.

کد مطلب: ۱۴۹۱۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۷ مرداد یادآور تلاش مجاهدان عرصه اطلاع رسانی است

عباس قدرتی در جمع خبرنگاران شهرهای شیروان و زیارت با حضور در گلزار تنها شهید خبرنگار خراسان شمالی شهید محمدرضا امانی به همراه برادر این شهید حضور یافتند و به مقام این شهید ادای احترام کردند و یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

نماینده شیروان ضمن اشاره به مقام شامخی شهدای عرصه اطلاع رسانی بیان کرد: «۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و روشنگری تبریک عرض می کنم و امروز فرصت مغتنمی است برای قدردانی از تمام خبرنگارانی که با قلم و اندیشه خود در جهت رشد وارتقای سطح اطلاعات جامعه از هیچ کوششی دریغ ننموده اند.»

 قدرتی ادامه داد:« ما که به مقام و مسئولیتی رسیدیم از مجاهده شهدای انقلاب است. باید قدردان این شهدا باشیم و این شهدا جان خود را فدا کردند تا ما خدمت کنیم و خادم مردم باشیم نه به صورت ارباب و رعیتی به مردم نگاه کنیم. حضرت آقا(حفظه الله) هم بیان فرمودند که نمایندگان باید پاسخگو باشند و پاسخگوی کم کاری مدیران باشند.»

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان شیروان ادامه داد: «نماینده ای که از مدیری برای کم کاری سوال کند نباید آن مدیر ناراحت شود. باید همه با نماینده کار و فعالیت داشته باشند تا شهر به ارامش برسد و آغوش ما باز است برای کسانی که به ما کمک کند. زندگی من زندگی ساده و با اصالت روستایی است و می خواهم روستایی خودم را حفظ کنم و اگر کسی نقد و ارتقادی به بنده دارد می تواند بگوید تا اصلاح کنم.»

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی اظهار کرد:« اگر مسئله اشتغال برای مردم حل شود، آسیب اجتماعی و طلاق و قتل کاهش خواهد یافت. باید به دنبال حل مشکلات باشیم و چند صنعت را به زمان طلایی خود بازگردانیم و باتوجه به اینکه بنده در کمیسیون برنامه و بودجه هستم می توانم بودجه را تامین کرده تا حدودی مشکلات مردم حل شود.»

خبرنگار : نرگس اشرفی زیارتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار