استاندار خراسان شمالی :

شهادت از منظر عقیدتی شهادت یا پیروزی است

فاروج(پانا)- استاندار خراسان شمالی در پی شهادت شهید اسماعیل هنیه پیامی صادر کرد و گفت: شهادت از منظر عقیدتی شهادت یا پیروزی است.

کد مطلب: ۱۴۹۱۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
شهادت از منظر عقیدتی شهادت یا پیروزی است

پیام بدین شرح است:

شهادت شهید اسماعیل هنیه و پیش از آن شهادت فرزندان او، شهادت رهبران مقاومت اسلامی در لبنان، فلسطین، سوریه، یمن، عراق و ... با اقدامات جنایتکارانه و تروریستی اسرائیل، موجب حذف آنان نیست وخللی در ادامه نهضت ها ی اسلامی و خیزش های آزادگان جهان علیه جنایات شرم آور صهیونیست ها ایجاد نکرد و نخواهد کرد بلکه از منظر عقیدتی "احدی الحسنیین" (شهادت یا پیروزی)؛ است و از منظر تجربه ی تاریخی؛ هر شهید، ستونی به خیمه ی انتفاضه و مقاومت و مجاهده در راه خداست و در نهایت با وحدت همه ی احرار عالم، زوال صهیونیزم را با سرعت بیشتری حادث خواهد شد، همانگونه که رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند: شهید اسماعیل هنیه در دهها سال گذشته، تمام عمر و هستی خود را در جهاد علیه ظلم و تجاوز و غصب و آدمکشی صهیونیست ها مصروف کرد و بالاخره در عملیات تروریستی جنایتکار ترین و منفورترین موجودات عالم، یعنی رژیم صهیونیستی به یاران و فرزندان شهیدش پیوست.

اینجانب، شهادت شهید هنیه ی عزیز را به آزادگان عالم تسلیت می گوییم و به فرموده ی این شهید که سلام و رحمت خدا بر او باد، باور داریم که: "دشمن صهیونیست گمان می کند ... عزم و اراده ملت ما را درهم می شکند اما ما خطاب به اشغالگران می گوییم این خون ها ما را در اصول و پایبندی به سرزمینمان ثابت قدم تر و استوارتر خواهد کرد.

خبرنگار : مبینا روستایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار