؛

فرماندار شهرستان فاروج شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت

فاروج (پانا)_ عبدالرضا فرزانه، فرماندار شهرستان فاروج طی پیامی شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۹۱۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهرستان فاروج شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
با کمال تأسف و تأثر خبر شهادت «دکتر اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، را دریافت کردیم. این ضایعه دردناک را به تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه، به ویژه مردم قهرمان فلسطین، ایران اسلامی و علی‌الخصوص مردم شهیدپرور شهرستان فاروج تسلیت عرض می‌نمایم.
 
بی‌شک، با شهادت وی راه مقاومت استوارتر و پرصلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و خون پاک او، عزم و اراده‌ مردمان آزاداندیش را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.
 
 رژیم غاصب اسرائیل به واسطه عملیات طوفان الاقصی و مقاومت تاریخی مردم مظلوم غزه، اعلام انزجار مردم در سراسر جهان از جنایات این رژیم و حمایت گروه‌های مقاومت منطقه در استیصال کامل به سر می‌برد و سنت الهی بر نابودی ظالمان قرار دارد و یقیناً رژیم صهیونسیتی نیز به واسطه حاکمیت این سنت الهی در تاریخ فرو خواهد پاشید و محور مقاومت برنده نهایی این تقابل خواهد بود.
 
بدیهی است این اقدام شنیع از رژیم غاصب صهیونیستی حاصل ضعف این رژیم در نبرد رودررو با جبهه مقاومت است و ضمن محکومیت این اقدام تروریستی برای آن شهید علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل را از خداوند متعال خواستاریم.
 
اینجانب بدین وسیله شهادت رهبر جنبش حماس را تبریک و تسلیت عرض نموده و هم‌صدا با هموطنان شریف و مسلمان، برخورد قاطع و مجازات سریع مسببین این اقدام تروریستی را خواستاریم.
 عبدالرضا فرزانه
فرماندار شهرستان فاروج

 

خبرنگار : غزل هنرپیشه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار