رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی:

مردم مهم‌ترین نظاره‌گر انتخابات هستند

بجنورد (پانا) - رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان خراسان شمالی گفت 4 نفر از اعضای هیات نظارت بر انتخابات و 3 نفر از نیروهای انتظامی به همراه نمایندگان نامزدها در کنار عوامل اجرایی حضور داشتند و مهمتر و بهتر از همه‌ این موارد، حضور مردم است که درستی انجام انتخابات را نظاره‌گر هستند و نخواهیم گذاشت خللی در انتخابات به وجود بیاید.

کد مطلب: ۱۴۸۴۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
حجم فایل ویدیویی : ۱۳.۲۵M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۱۲ دانلود فایل

عابدین عابدی‌مقدم در جمع خبرنگاران درباره چگونگی برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: چهار نفر از اعضای هیات نظارت بر انتخابات و سه نفر از نیروهای انتظامی به همراه نمایندگان نامزدها در کنار عوامل اجرایی حضور داشتند و از همه‌ این موارد بهتر، حضور مردم است که درستی انجام انتخابات را نظاره‌گر هستند و نخواهیم گذاشت خللی در انتخابات به‌وجود بیاید.

عابدی‌مقدم افزود: از همه‌ مردم عزیزمان که به عنوان عُیون و صاحب نظام هستند، تقاضا می‌شود که کوچکترین مساله‌ای در امر انتخابات را در هر نقطه‌ استان را گزارش دهند.

وی با اشاره به حضور عوامل اجرایی و صحیح بودن نحوهٔ انتخابات بیان کرد: مأموریت ما صیانت از آرای مردم هست و مردم استان خراسان شمالی اطمینان داشته باشند که هر آن چیزی که در صندوق‌ها قرار بگیرد، خروجی و انتخاب مردم همان خواهد شد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان خراسان شمالی برای اطمینان مردم خاطرنشان کرد: برای صحت‌سنجی آرا 4 سیستم مجزا و فعال در حوزه‌ها وجود دارد و این 4 سیستمِ صحت‌سنجی باید با هم همخوانی داشته باشند و تمام محتویات صندوق‌ها بین صورت‌جلسه و سیستم‌ها یکی باشند.

نویسنده : نگار ابراهیم زاده , مریم رضایی خبرنگار : زهرا رستگارنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار