سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی:

مهم‌ترین ماموریت مربیان پرورشی جلوگیری از ایجاد و رواج آسیب‌های اجتماعی است

بجنورد (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: جلوگیری از ایجاد و رواج آسیب‌های اجتماعی، مهم‌ترین ماموریت مربیان پرورشی است.

کد مطلب: ۱۴۸۰۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین ماموریت مربیان پرورشی جلوگیری از ایجاد و رواج آسیب‌های اجتماعی است

حسین قنبری در گردهمایی فصلی معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان خراسان شمالی اظهار کرد: حوزه پرورشی و فرهنگی بسیار پراهمیت و ارزشمند است و  در این حوزه باید با برنامه‌ریزی به پیش برویم و اگر برنامه داشته باشیم قطعاً به نتایج مثبت و سازنده‌ای دست خواهیم یافت.

قنبری ضمن ابراز خرسندی و خوشحالی از قرار گرفتن در جمع معاونین پرورشی گفت: امید داریم که بتوانیم در این مسیر گام‌های مثبتی برداریم و قطعاً برافراشته نگاه داشتن پرچم معاونت پرورشی و فرهنگی باید با همراهی، همدلی و همفکری با یکدیگر باشد.

وی افزود: در این مسیر باید در رفتار، گفتار و کردار خود ثبات داشته باشیم و به هر اتفاقی که برایمان رخ می‌دهد راضی باشیم و حادثه شهدای عزیز خدمت، مصداق آیه شریفه «یا ایّتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی» است و امید این را داریم که به آن مرحله از معرفت و درجات برسیم که خداوند هر چیزی را برای ما رقم زد آن را بپذیریم و بدان راضی باشیم.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی تاکید کرد: به دنبال این هستیم که آسیب‌های اجتماعی را در دل مدرسه شناسایی کنیم و مربی پرورشی در دل مدرسه بر محور کار تخصصی خود با توجه به توانمندی فکری و علمی که دارد، سرمایه‌گذاری کند و بداند امروز که وارد مدرسه می‌شود باید چه کاری را شروع کند و از این شروع چه نتیجه‌ای باید بگیرد و ثمره آن را ببیند و حس کند.

قنبری اضافه کرد: لازمه حرکت در مسیر معاونت پرورشی و فرهنگی، هدفمندی است و اگر در حوزه بسیار گسترده پرورشی، هدفمند گام برنداریم و برنامه منسجمی برای خود طراحی نکنیم، مطمئن باشید که دیگران ما را در موج خود سوار کرده و آن‌ها ما را برای اجرای برنامه‌هایشان به حرکت درمی‌آورند و بی‌برنامگی، بزرگترین آسیب در حوزه پرورشی و فرهنگی است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر حکیم و فرزانه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با معلمان و انتظاراتشان از مربیان پرورشی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله که بیانات مقام معظم رهبری را مطمح نظر قرار دهیم و روی آن‌ها تمرکز کنیم و حضرت آقا اجرای شاخص‌های خاص و فعالیت مضاعف را از ما انتظار دارند.

خبرنگار : امیر محمد پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار