فرمانداری شهرستان مانه و سملقان ؛

توسعه زیر ساخت های عمرانی و خدماتی و ایجاد جاذبه برای ماندگار کردن روستائیان از اهداف مهم دولت شهید آیت ا... رئیسی است

سملقان(پانا)_ فرماندار شهرستان سملقان گفت: توسعه زیر ساخت های عمرانی و خدماتی و ایجاد جاذبه برای ماندگار کردن روستائیان از اهداف مهم دولت شهید آیت ا... رئیسی است.

کد مطلب: ۱۴۷۹۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
توسعه زیر ساخت های عمرانی و خدماتی و ایجاد جاذبه برای ماندگار کردن روستائیان از اهداف مهم دولت شهید آیت ا... رئیسی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سملقان؛ جواد بهادری فرماندار شهرستان سملقان به اتفاق محمد مهدی شهریاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان از روند تعریض، آماده سازی و زیرسازی جاده های روستایی بخش مرکزی شهرستان سملقان برای آسفالت بازدید بعمل آوردند.

فرماندار سملقان در جریان این بازدید با بیان اینکه بهره مندی اهالی روستاها از جاده آسفالت مطلوب از جمله حقوق و مطالبات به حق روستانشیان زحمتکش می باشد، افزود؛ در دولت شهید آیت ا... رئیسی برای توسعه، رفع موانع و مشکلات روستاها اعتبارات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

جواد بهادری با قدردانی از حمایت های مقام عالی استان و شهریاری نماینده مردم شریف ۶ شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی و تلاش های مدیرکل استان و رئیس راهداری شهرستان، گفت: «پروژه های راه، عمران و توسعه روستایی شهرستان سملقان با شتاب فزاینده ای همراه شده و در این راستا باقی مانده مسیرهای روستایی وارد فاز اجرایی شده و به زودی آسفالت می شود.»

فرماندار سملقان و هیئت همراه در بازدید از مسیر ارتباطی آشخانه به شهرآبادنیروی هوایی با اشاره به اینکه راه های مواصلاتی از بزرگترین مولفه های دستیابی به توسعه است، گفت: «این امر در اولویت برنامه ها قرار گرفت و تحول و توسعه پایدار روستایی را با قوت دنبال می کنیم.»

خبرنگار : یگانه شیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار