آغاز داوری مرحله استانی چهل و دومین دوره جشنواره دانش آموزی فرهنگی هنری امیدفردا خراسان شمالی

بجنورد( پانا)- داوری آثار راه یافته به مرحله استانی جشنواره دانش آموزی امیدفردا همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و با حضور حسین قنبری سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز داوری مرحله استانی چهل و دومین دوره جشنواره دانش آموزی فرهنگی هنری امیدفردا خراسان شمالی

  داوری آثار راه یافته به مرحله استانی چهل و دومین دوره جشنواره فرهنگی هنری امیدفردا خراسان شمالی با داوری آثار گرایش هنرهای نمایشی ( تئاترصحنه ای، تئاترعروسکی و تئاترخیابانی) و با حضور محمد شاکری و پریا ضیایی و هیوا ربانی اعضای هیئت داوران برگزار شد.

جشنواره امید فردا بزرگترین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزی کشور است که دانش آموزان منتخب استان ها می توانند در دوره چهل و دوم این جشنواره تا مرحله ملی و در برخی از رشته ها تا مرحله بین المللی هم راه پیدا کنند.

حسین قنبری در این جلسه گفت : در نظر داشتن رویکرد عدالت محوری و نگاه به ایجاد زمینه جهت رشد و ارتقای سطح دانش آموزان در داوری آثار حائز اهمیت است تا جشنواره امید فردا بستری مناسب برای شکوفایی و هدایت استعدادهای دانش آموزی شود.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان افزود: توجه به دو بعد محتوا و تکنیک در داوری آثار دانش آموزی حائز اهمیت است که شاهد راه یافتن آثار حرفه ای با درون مایه تربیتی به مرحله ملی باشیم.

دبیر استانی جشنواره امید فردا در پایان تصریح کرد: در سال گذشته تعداد ۲۰ دانش آموز خراسان شمالی در چهل و یکمین دوره این جشنواره حائز رتبه کشوری شدند و در کارگاه ملی، اختتامیه نهایی و همچنین اردوی دانش آموزان نخبه فرهنگی هنری کشور شرکت کردند.

خبرنگار: امیر محمد پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار