دبیرخانه پویش ملی دانش‌آموزی «پناه خدا» در خراسان شمالی دایر شد

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی از آغاز پویش ملی دانش‌آموزی «در پناه خدا» به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت دبیرخانه پویش در این اداره کل تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۴۶۳۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دبیرخانه پویش ملی دانش‌آموزی «پناه خدا» در خراسان شمالی دایر شد

محمد عقیقی در توضیح این خبر اظهار کرد: این پویش در راستای تحقق اهداف ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی، عبادی، اخلاقی و ساحت هنری و زیبایی‌شناختی، برنامه‌ریزی و طراحی شده و دانش‌آموزان می‌توانند به تولید اثر در رشته‌های مختلف بپردازند.

وی افزود: دانش‌آموزان برای شرکت در پویش ملی در پناه خدا، ابتدا باید انیمیشن‌های مشخص‌شده را مشاهده کنند و سپس بر اساس مفهوم آن، اثر خود را طبق رشته‌های تعیین‌شده در هر مقطع تحصیلی ارسال کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: افراد برای مشاهده انیمیشن‌ها در پیام‌رسان شاد به آدرس https://shad.ir/dar_panahe_khoda مراجعه کنند.

وی گفت: انیمیشن‌ها با موضوع️ رزق الهی ویژه مقطع ابتدایی، مسابقه دو ویژه مقطع متوسطه اول و️ نامه‌ای برای شما ویژه مقطع متوسطه دوم در کانال پیام‌رسان شاد قابل بازدید است.

عقیقی با بیان اینکه دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی در رشته نقاشی مداد رنگی و نقاشی آبرنگ در این پویش شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول نیز در رشته داستان‌نویسی، طراحی مداد و ذغال و در مقطع متوسطه دوم در رشته‌های طراحی مداد و ذغال، داستان‌نویسی، شعر، فیلمنامه، ویدئوکست می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

وی گفت: هر دانش‌آموز فقط در یک رشته می‌تواند شرکت کند و مهلت ارسال اثر تا روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ است.

پویش ملی دانش‌آموزی در پناه خدا به همت اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی اجرا می‌شود.

خبرنگار: امیر محمد پور 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار