رهبر معظم انقلاب برای تحقق گام دوم انقلاب به جوانان و دانشجویان امید بسته اند

مشهد(پانا)-مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان در مراسم روز دانشجو در پردیس شهید بهشتی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب برای تحقق گام دوم انقلاب به جوانان و دانشجویان امید بسته اند.

کد مطلب: ۹۸۷۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
رهبر معظم انقلاب برای تحقق گام دوم انقلاب به جوانان و دانشجویان امید بسته اند

، حجه الاسلام و المسلمین سیدامین الله دادگر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان کشور افزود: یکی از مطالبات جدی ما از مسئولان و کارشناسان دانشگاه ایجاد فرصت برای مشارکت دانشجویان در زمینه های مدیریتی و فرهنگی است.

حجه الاسلام دادگر با اشاره به لزوم اخذ مجوز برای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی تصریح کرد: هیچیک از مجاری و مراجع امنیتی، حراستی و گزینشی، حق برخورد با اظهارنظرهای انجام شدهدر کرسی های آزاداندیشی دارای مجوز را ندارند.

وی افزود: لازم است که همه ما قانون را بشناسیم و حق قانونی خود را مطالبه کنیم.

حجه الاسلام دادگر بیان این که در گذشته در رابطه با وام های دانشجویی رایزنی هایی که با صندوق رفاه دانشجویی انجام شده است، گفت: بر این مبنا موافقت شده است که به جز دو نوع وام، که به دانشجویان بورسیه تعلق نمی گیرد، سایر وام ها به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان اختصاص یابد.

وی افزود: با این سوال شما این حساسیت ایجاد شد که چگونگی پرداخت وام های دانشجویی پیگیری شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان با اشاره به بی عدالتی در تخصیص سرانه های دانشجویی گفت: این موضوع یکی از غصه های ما است و این سوال برای ما مانده است که چرا سرانه دانشجویی در سایر دانشگاه ها بیش از 10 میلیون تومان است اما در دانشگاه فرهنگیان این رقم حداکثر در حد 4 میلیون تومان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار