برگزاری مسابقات دانش آموزی در جوار مضجع نورانی امام هشتم (ع) برای دانش آموزان ثمرات و دستاوردهای فراوانی خواهد داشت

مشهد(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین اختتامیه سومین دوره مسابقات هم خوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان دختر سراسر کشور که در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد گفت: قطعا برگزاری مسابقات دانش آموزی در جوار مضجع نورانی امام هشتم (ع) برای دانش آموزان ثمرات و دستاوردهای فراوانی خواهد داشت.

کد مطلب: ۹۷۰۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات دانش آموزی در جوار مضجع نورانی امام هشتم (ع) برای دانش آموزان ثمرات و دستاوردهای فراوانی خواهد داشت

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در این مراسم گفت: آموزش و پرورش خراسان رضوی با سایر ادارات کل آموزش و پرورش کشور متمایز است چرا که وجود مضجع شریف و نورانی امام هشتم (ع) باعث شده بسیاری از مسابقات، جشنواره ها و اردوهای دانش آموزان کشور در این استان و در این شهر مقدس برگزار شود و این مهم برای دستگاه تعلیم و تربیت استان سعادت و افتخار است و قطعا برگزاری مسابقات دانش آموزی در مشهد مقدس برای دانش آموزان ثمرات و دستاوردهای فراوانی خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن تقدیر از مدیریت آستان قدس رضوی بابت میزبانی شایسته و در اختیار گذاشتن تمامی امکانات خود برای برگزاری مسابقات قرآن افزود: وقتی دانش آموزان مسابقات قرآنی به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند تاثیر کار قرآنی در آن ها بیشتر خواهد بود و توفیقات بیشتری حاصل خواهد شد و این تاثیر معنوی و جاودانه بسیار حائز اهمیت است.

خدابنده تصریح کرد: یکی از ویژگی های این دوره از مسابقات هم خوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی این بود که دانش آموزان حاضر در این رقابت ها اکثرا حافظ قرآن کریم بودند و در این زمینه نیز فعالیت داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان توزیع برگزاری انواع مسابقات در طول سال و نه در یک زمان خاص را از اتفاقات خوب مسابقات دانش آموزی کشور برشمرد.

قابل ذکر است سومین دوره مسابقات هم خوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان دختر سراسر کشور از 29 آبان ماه لغایت اول آذرماه در تالار شیخ طبرسی (ره) بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد و 140 دانش آموز برگزیده قرآنی دختر سراسر کشور باهم به رقابت پرداختند.

گفتنی ست در پایان این رقابت ها گروه دارالقرآن دانش آموزی حضرت قائم (عج) استان خوزستان مقام اول، گروه دارالقرآن دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان مقام دوم و گروه دارالقرآن دانش آموزی ولایت از استان زنجان مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار