معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی :

عمل به منش‌های 12 گانه سازمان دانش آموزی، چشم انداز تربیت نسلی متعهد و فرهنگ ساز است

فیروزه (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی، همایش بزرگ دانش آموزان پیشتاز شهرستان فیروزه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۶۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
عمل به منش‌های 12 گانه سازمان دانش آموزی، چشم انداز تربیت نسلی متعهد و فرهنگ ساز است

علیرضا مالک اشرفی؛ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و یونسی؛ رئیس سازمان دانش آموزی استان در آموزشگاه ابتدایی تمام تشکیلاتی شهید عین آبادی شهر فیروزه حضور یافته و در مراسم استقبال ،اجرای سرود ها و فرامین تشکیلاتی توسط دانش آموزان این آموزشگاه شرکت کردند.

مالک اشرفی؛ در جمع قریب 600 دانش آموز عضو تشکلات پیشتاز فیروزه که در سالن همایش های آموزش و پرورش این شهرستان شرکت داشتند، با توجه به شعار سازمان دانش آموزی مبنی بر همفکری، همدلی و همکاری، سرلوحه قرار دادن این سه را در زندگی، رمز موفقیت و توفیق در هر هدف عالیه قلمداد کرد.

وی خاطر نشان کرد: لزوم برقراری سه ارتباط عالمانه با( خود، جامعه و خالق ) از جمله اصولی است که در صورت تسری یافتن آن در گذران زندگی، برکت واسعه و پیشبرد اهداف عالیه از ثمرات بی بدیل آن خواهد شد.

مالک اشرفی، تربیت انسان های منظم، متعهد ، تلاشگر و فرهنگ ساز را از جمله محاسن عضویت در سازمان دانش آموزی قلمداد نمود و بر تمرین برنامه ای مدون در زندگی و عمل به منش های داوزده گانه این سازمان به عنوان راهبردی اساسی تآکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار