مسئول امور پژوهشی موسسه آموزش عالی وحدت تربت جام اعلام کرد:

برنامه‌های هفته پژوهش‌ در تربت جام

تربت جام ( پانا ) - اجرای برنامه های هفته پژوهش از 24 آذر ماه در تربت جام

کد مطلب: ۸۷۷۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد

دبیر ستاد هفته پژوهش تربت جام گفت: اساساً ما نباید فقط هفته پژوهش داشته باشیم بلکه یک سال را باید به پژوهش اختصاص دهیم درواقع وجود مرکز رشد در دانشگاه ضروری است تا شاهد رشد و خلاقیت‌ها باشیم.

کوهی مسئول امور پژوهشی دانشگاه وحدت و دبیر این هفته در نشستی که به منظور تبیین برنامه های هفته پژوهش برگزار شد تصریح کرد:ستاد هفته پژوهش در فرمانداری شهرستان تشکیل و با شعار «پژوهش هدفمند، فناوری ارزش‌آفرین در خدمت تولید ملی»از روز 24 آذر ماه برنامه های خود را آغاز می کنند و برنامه‌های مختلفی ازجمله تقدیر از پژوهشگران برتر در این هفته برپا می‌شود.

وی اظهار کرد: در این هفته همچنین شاهد برگزاری کارگاه تخصصی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری، بازدید از تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی خواهیم بود.

وی افزود: کارگاه تکنیک شکوفه های نوآورانه و مسابقه خودرو بازیافتی با مشارکت شرکت پلکان موفقیت جام و اداره سواد آموزی تربت جام برگزار می شود.

کوهی اعلام کرد: با همکاری مجتمع آموزش عالی کشاورزی مسابقاتی از قبیل: خودرو بازیافتی، پرتاب موشک آبی، سازه پل ماکارونی، نجات تخم مرغ، سودوکو، فوتبال ( pes) ویژه دانشجویان و دانش آموزان همراه با جوایز نفیس و همچنین تجلیل از پژوهشگران برتر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته پژوهش بطور ویژه درهای دانشگاه به روی دانش آموزان باز و با اداره آموزش وپرورش شهرستان تعاملاتی ایجاد کردیم تا دانش‌آموزان بتوانند در این هفته از کارگاههای تحقیقاتی و آزمایشگاهی بازدید کنند.

مسئول امور پژهشی دانشگاه وحدت یادآور شد: امسال مراسم هفته پژوهش از 24 تا 28 آذرماه می باشد و ثبت نام در کارگاهها از تاریخ 10 آذر آغاز شده است.

افتتاحیه این مراسم صبح روز شنبه مورخ 24 آذر با تجلیل از مخترعان و مبتکران شهرستان و نیز برگزاری مسابقات همراه خواهد بود و همچنین صبح چهارشنبه مورخ 28 آذر مراسم اختتامیه به همراه تجلیل از پژوهشگران برتر و اهدا جوایز افراد برتر مسابقات برگزار خواهد شد.

دکتر کوهی در پایان افزود:متقاضیان می توانند برای اطلاع از جزئیات شرکت در کارگاه و مسابقات به کانال اطلاع رسانی هفته پژوهش(researchweek@)مراجعه نموده و یا با شماره 09391671929 تماس حاصل فرمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار