با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش وپرورش استان ؛

جلسه ستاد استانی هفته پژوهش آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار شد

تبریز (پانا)- با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش وپرورش استان جلسه ستاد استانی برگزاری هفته پژوهش آموزش و پرورش در باشگاه فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۶۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد استانی هفته پژوهش آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار شد

کامیار قهرمانی فرد در این جلسه گفت : یکی از رویکردهای دستگاه تعلیم وتربیت آذربایجانشرقی"آموزش مهارت اجتماعی و ترویج فرهنگ گفتگو" با عبور از انباشت صرف محفوظات ومحتواهای کم اهمیت است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش وپرورش استان با بیان اینکه برای اولین بار سند موافقت نامه شاخص های ارزشیابی ارتقای آموزش و پرورش استان بعد از تنظیم و تدوین به امضای مدیرکل و اعضای شورای معاونین اداره کل رسید، افزود: این موافقت نامه ضمن غربال و حذف همپوشانی ها در کارگروه تخصصی و با کار کارشناسی بین بخشی در۷۵ شاخص کمی اختصاصی در ۹ حوزه تنظیم شده است.

ویتاکید کرد : مدرسه محوری، دانش آموز محوری، یکپارچگی، انگیزه بخشی، ایجاد گفتمان و فرهنگسازی پژوهندگی اصلی ترین رسالت اداره کل در حوزه تحقیق و پژوهش است.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت:برگزاری نمایشگاه تولیدات،پژوهش و فناوری دانش آموزی در هفته پژوهش ، تجلیل از دانش آموزان و معلمان پژوهشگر جزءاقدامات هفته پژوهش می باشد.

قهرمانی فرد با بیان اینکه تقویت روحیه کنجکاوی، پرسش گری و روحیه انتقادی یکی از رویکردهای آموزش و پرورش استان است افزود:همسویی و تلفیق کارهای پژوهشی دانش آموزان و معلمان یکی از رسالتهای اصلی معاونت پژوهشی می باشد.

وی اظهار داشت :پژوهش زیر بنای پشتیبان تمام اقدامات اجرایی است و یافته های پژوهش ها بر رفتار و اقدامات صحیح جهت می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار