دستگیری سارقان خودرو در نیشابور

نیشابور (پانا )- فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه ای و سابقه دار خودرو پراید در این شهرستان خبر داد .

کد مطلب: ۸۷۱۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارقان خودرو در نیشابور

" حسین دهقان پور" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو پراید در محدوده مرتضی آباد و گنبد سبز شهر نیشابور موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی زمان و مکان سرقت ها متوجه شدند در مدت 10 روز سه دستگاه پراید سرقت شده که با انجام تحقیقات فنی و پلیسی و با اشراف اطلاعاتی متهم سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند .
سرهنگ دهقان پور تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده توسط پلیس تاکنون به 3 فقره سرقت خودرو پراید با کمک و همدستی دوستش اعتراف و دیگر همدست متهم نیز در عملیاتی غافلگیرانه توسط پلیس دستگیر شد .
فرمانده انتظامی نیشابور در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی به منظور سیر مراحل قانونی، به شهروندان توصیه کرد؛ وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و با عمل به هشدارهای پلیس خطرات متوجه خود را از بین ببرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار