مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

مدارس باید مرکز نوآوری و خلاقیت دانش آموزان باشد

نیشابور{پانا)- جهت غنی سازی و بهبودکیفیت مدیریت، "طرح تدبیر و بهره گیری از ظرفیت همکاران در طراحی وتنظیم برنامه به صورت جامع" در قالب دوره آموزشی ضمن خدمت با بهره گیری از مدرسین مجرب استانی و با حضور مدیران مدارس مستقل دوره ابتدایی در محل سالن موزه خیام برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۷۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس باید مرکز نوآوری و خلاقیت دانش آموزان باشد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه، گفت: معلمان و مدیران دوره ابتدایی انسان های خوش فکر، پرکار و بدون ادعا هستند و ما نیز هرکاری که در توان داشته باشیم انجام می دهیم تا دانش آموزانمان عاقبت به خیر شوند.
حسین مهرآبادی افزود: ارزیابی مدیران، نظم در حضور، نظم مالی، ارائه طرح و برنامه های تدوین شده و ارزیابی علمی وآموزشی در دستور کار قرار دارد و مدارس باید مرکز نوآوری و خلاقیت دانش آموزان باشد.
وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این است که عدالت آموزشی رعایت شود و مبادا که دانش آموزی در این شهرستان به خاطر مشکلات مالی ترک تحصیل کند و یا بی انگیزه شود.
در پایان از تلاش های حوزه معاونت ابتدایی به جهت سازماندهی کامل نیروها قبل از شروع مدارس تقدیر می کنم و امیدوارم در این ایام که کشور ما ناجوانمردانه درگیر جنگ اقتصادی و حربه های مختلف دشمن قرار گرفته است، با اتحاد و یکدلی به گونه ای رفتار کنیم که دانش آموزان ما آسیبی را متحمل نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار