برگزاری آخرین جلسه شورای معاونین اموزش و پرورش ناحیه یک مشهد در تابستان

مشهد ( پانا )- جلسه شورای معاونین اموزش و پرورش ناحیه یک مشهدبا حضور مدیر اموزش و پرورش ، معاونین ، کارشناس مسئولان اداره و همچنین نمایندگان مدیران ، در سالن جلسات اداره برگزار شد .

کد مطلب: ۸۵۲۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آخرین جلسه شورای معاونین اموزش و پرورش ناحیه یک مشهد در تابستان

مدیر اموزش و پرورش ناحیه یک در اخرین جلسه شورای معاونین در تابستان 97 و پیش از بازگشایی مدارس ، گفت :رویکرد سال جاری در حوزه ابتدایی ، توسعه پیش دبستانی است و عزم دولت در یاری کردن این بخش میباشد و حمایت تمامی مدیران پیش دبستانی در جذب این دسته از جامعه هدف مورد نظر است .

وی در ادامه افزود : مهر حسینی باید معطر به نام امام حسین (ع) و شعائر ملی - مذهبی باشد .

سید رضا خاتم پور در رابطه با بهداشت فردی دانش اموزان در طی سال تحصیلی اظهار کرد : بهداشت فردی دانش اموزان بسیار مهم است و اهمیت به سلامت آنان بایستی همتراز و همراه با آموزش انان باشد .

مدیر اموزش و پرورش ناحیه یک ، خاطر نشان کرد : انتخاب معاون پرورشی به عنوان مهم ترین ارکان مدرسه باید در اولویت مدیران قرار گیرد . مدیران مدارس باید رویکرد پرورشی داشته باشند و تعلل در حوزه تربیتی غیر قابل اغماض و چشم پوشی است .

در ادامه جلسه شورای معاونین ، محمد رضا باقری ، معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش ناحیه یک از راه اندازی بوفه های مدارس با مجوز دائم و موقت خبر داد و گفت : بوفه ها تا زمانی که به شرایط استاندارد و منطبق با شرایط بخشنامه حوزه سلامت نرسند ، مجوز دائم را دریافت نخواهند کرد .

در پایان این جلسه ، شادان معاون اموزش ابتدایی این ناحیه با اعلام اینکه 31 شهریور ماه به نام روز شکوفه ها نام گذاری شده است بیان کرد : 70 نوآموز ناحیه یک تحصیل خود را در کنار حرم مطهر رضوی آغاز خواهند کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار