فرماندار تایباد مطرح کرد؛

پیام عید قربان پیام اخوت ، برادری، انسجام و وحدت است

تایباد (پانا)- فرماندار تایباد در جمع نمازگزاران عید قربان مصلی اهل سنت تایباد گفت: پیام عید قربان پیام اخوت و برادری و انسجام و وحدت است.

کد مطلب: ۸۴۷۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام عید قربان پیام اخوت ،  برادری،  انسجام و  وحدت است

حسین شرافتی راد اظهار کرد: امروز هم صدایی مسئولین نظام می تواند کشور را نجات دهد.

فرماندار تایباد بر امید افزایی، افزایش اعتماد عمومی و تقویت وحدت و انسجام ملی از سوی مسئولین تاکید کرد و افزود: مردم باید احساس کنند که دولت دغدغه دارد و برغم تمامی مشکلات در راستای افزایش رفاه عمومی تلاش می کند در حالی که دشمن وحدت و همدلی مسئولان و مردم را نشانه گرفته و برای نا امید کردن مردم برای بزرگنمایی مشکلات تلاش می کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه با اشاره به اینکه ۲۴۷ پروژه عمرانی و اشتغال زایی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد اعلام نمود: بازسازی و مرمت مزار مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی و شاهزاده قاسم مشهد ریزه و رباط عباس آباد از جمله برنامه هایی است که با هدف تقویت گردشگری در شهرستان اجرایی می شود.

در این مراسم که با حضور چشمگیر نمازگزاران برگزار شده بود خطیب جمعه اهل سنت، مولانا حافظ جی ضمن برشمردن دستاورد های انقلاب اسلامی خواستار پاسداشت این دستاوردها بویژه در بحث امنیت شد و از نمازگزاران خواست که شکرگذار این نعمت های الهی که در اختیارشان هست باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار