اولین جلسه ستاد پروژه مهر ۹۷ آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ مشهد برگزار شد:

هدایت تحصیلی یکی از مهم‌ترین ارکان پروژه مهر است.

مشهد (پانا)_ اولین جلسه ستاد پروژه مهر ۹۷ با حضور مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ مشهد در اتاق جلسات اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۳۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
هدایت تحصیلی یکی از مهم‌ترین ارکان پروژه مهر است.

یک‌شنبه دهم تیر، اولین جلسه ستاد پروژه مهر با ریاست روحانی‌نیا مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ مشهد و حضور کلیه اعضا، در اتاق جلسات اداره برگزار شد.

محسن روحانی‌نیا مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ مشهد ضمن امیدواری به هرچه بهتر برگزار شدن پروژه مهر نسبت به سال گذشته در جمع عوامل ستاد گفت: با توجه به آغاز پروژه مهر برای سال تحصیلی آینده و نیاز دانش آموزان به هدایت تحصیلی که یکی از مهم‌ترین نکات پروژه مهر است باید تلاش نماییم این روند با بالاترین هدایت و رهنمود دانش آموزان آغاز گردد.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ مشهد با توجه به اهمیت هدایت تحصیلی دانش آموزان و انتخاب رشته افزود: هدایت تحصیلی باید با یک هم‌افزایی واحد صورت گیرد و نیازمند همکاری تمامی اعضای آن ازجمله آموزش‌وپرورش و خانواده دانش آموزان است.

وی به برگزاری آزمون کنکور سراسری و حضور ۶۴ درصدی شرکت‌کنندگان در رشته علوم تجربی اشاره کرد و کفت: برای جلوگیری از آسیب‌های مختلفی که پس از قبول نشدن دانش آموزان در رقابت سخت کنکور به وجود می‌آید باید راهکارهای مختلفی را مدنظر قرارداد که یکی از آن‌ها هدایت تحصیلی مناسب برای دانش آموزان در زمان انتخاب رشته است و این با آموزش صحیح خانواده‌ها در دوران ورود به مقطع متوسطه امکان‌پذیر خواهد بود تا بتوان از این نوع آسیب‌ها جلوگیری کرد.

در ادامه این جلسه حامد آرون دبیرِ پروژه مهر ۹۷ آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ مشهد گفت: خلاقیت و نوآوری از مهم‌ترین خواسته‌های پروژه مهر است.

آرون در ادامه عنوان کرد: مشارکت‌های برون سارمانی از دیگر خواست‌های این پروژه است و با کمک سایر نهادها و سازمان‌ها می‌توان بهترین بازده و عملکرد را داشت.

دبیر پروژه مهر آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ مشهد با توجه به شعار سال ۹۷ که حمایت از کالای ایرانی است افزود: در پروژه مهر امسال عمل به این شعار که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ‌شده است بارز و مشهود خواهد بود و کلیه کارگروه‌ها و مدارس ملزم به رعایت آن هستند.

وی گفت: در پروژه مهر حضور معاونت پرورشی و ابتدایی از الزامات خواهد بود و این اداره از توان بالای این دو معاونت در کارگروه‌های مختلف خلاقیت و نوآوری و زیباسازی مدارس استفاده خواهد کرد تا پروژه مهر هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار