روز پر حادثه در کلات نادر

کلات(پانا)-. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کلات با تاکید بر برخورد با خاطیان ترافیکی و برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی گفت: جاده توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی با هوشیاری و تلاش‌های شبانه‌روزی به صورت محسوس و نامحسوس کنترل خواهد شد .

کد مطلب: ۸۳۳۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
روز پر حادثه در کلات نادر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کلات از یک تصادف منجر به فوت، یک فقره خودکشی٬ سه مورد تصادف مصدوم ساز و کشف دو مورد مشروبات الکلی در شهرستان در روز گذشته خبر داد.
خلیل شفائی درباره جزئیات این حوادث گفت: یک دستگاه پژو ۲۰۷ در محور جاده کلات مشهد به علت بی احتیاطی راننده و همچنین عدم احداث خاکریز در حاشیه جاده و ایمن‌سازی آن واژگون شد.
وی افزود: در این حادثه همسر راننده جان خود را از دست داد و راننده و دو فرزندشان مصدوم شدند که در حال حاضر حال عمومی آنها خوب است.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: یک دختر ۱۸ ساله نیز در بخش زاوین به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به خودکشی نموده بود که خوشبختانه رسیدن به موقع
به پزشک باعث نجات جان وی از مرگ حتمی شد.

ایشان همچنین افزود: ترکیدگی لاستیک یک دستگاه پراید در روستای کرناوه شیرین باعث مصدوم شدن سرنشینان ان شد و تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده در روستای چنار عابر پیاده را مصدوم کرد همچنین حرکات مارپیچ و نمایشی جوان موتور سوار و نداشتن کلاه ایمنی جوان موتور سوار در بخش زاوین باعث مصدوم شدن شدید راکب آن گردید.

وی با تاکید بر برخورد با خاطیان ترافیکی و برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی گفت" جاده توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی با هوشیاری و تلاش‌های شبانه‌روزی به صورت محسوس و نامحسوس کنترل خواهد شد و با کسانی که اقدام به رانندگی حادثه ساز و پرخطر می نمایند به شدت برخورد خواهیم کرد. ایشان در پایان از کشف ۴۸ بطری نیم لیتری مشروبات الکلی در یک پراید با دو سرنشین و همچنین کشف یک و نیم لیتر دیگر از این مشروبات در یک خودرو دیگر با چهار سرنشین در عصر دیروز خبر داد که هر دو گروه متهم جهت طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار