فعالیت های تابستانه تحکیم یادگیری یک سال تحصیلی در سه ماه تابستان است

کلات(پانا)- مدیر آموزش و پرورش کلات: کار اگر ارزش محور باشد و از معنویت برخوردار شود در فعل افراد تاثیر میگذارد و فرد را در جامعه اثر گذار بار خواهد آوردو اصلاح روند بهتر انجام میگیرد.

کد مطلب: ۸۳۲۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های تابستانه تحکیم یادگیری یک سال تحصیلی در سه ماه تابستان است

داریوش پایسته مدیر آموزش و پرورش کلات در جمع مدیران شهرستان کلات گفت: فعالیت های تابستانه تحکیم یادگیری یک سال تحصیلی در سه ماه تابستان است.
آینده در دست فرزندان ماست .دشمن همواره سعی بر این داشته که یاس ایجاد کند.هویت و ارزش را در میان جوانان ما از بین ببرد.
وی افزود:ما پنج مقوله اساسی برای پیشبرد اهدافمان داریم (محتوا،عملکرد،شرایط اجتماعی،همکاری ادارات و کاربست های مهارتی ) ما با به کار بردن این پنج مقوله بدون هیچ چشم داشتی پیشرو خواهیم بود. بسیج دانش آموزی نهادی است انسان پرور ،کارش آموزش و پرورش افرادی است که در آینده نظام نقش موثر خواهند داشت. چیزی که در فعالیت های تابستانه مهم است ارزش محور بودن آن است. فعالیت ها را به سمت ارزش محوری سوق دهیم تا افراد با ذهن بازتری به سوی جامعه نوین حرکت کنند.
داریوش پایسته در ادامه افزود: یکی از مهمترین برنامه هایی که باید بدان توجه داشت شهدای گمنام شهرستان می باشد و تابستان بهترین فرصت برای ایجاد برنامه های متنوع در مزار شهدای گمنام است.اصل کار ما در رقابت سالم و ایجاد اتحاد است.و در بحث بیان عملکر باید بیان شیوا و مشخصی داشته باشیم .تا گفتمان واحدی شکل بگیرد.
پایسته افزود: ما از ادارات در راستای ماموریت خودشان انتظار داریم با تمام زیر ساخت هایی که دارند به پای کار بیایند. اگر میخواهیم در کارها موفقیت کسب کنیم باید از تئوری بودن خارج و به سوی عملی کار کردن پیش برویم. کار اگر ارزش محور باشد و از معنویت برخوردار شود در فعل افراد تاثیر میگذارد.و فرد را در جامعه اثر گذار بار خواهد آورد.و اصلاح روند بهتر انجام میگیرد.
پایسته در ادامه خاطر نشان کرد:ما باید فعل اجتماعی شدن را در بین دانش آموزان رواج دهیم .و پررنگ تر کنیم و این امر مستلزم سه گزینه مهم میباشد :
1-نیاز محور باشد(بر اساس نیاز ها محور ها را تعریف و کلاس بندی کنیم.
2-علاقه محور باشد(ایجاد علاقه از مهم ترین ماموریت ها در فعالیت های تابستانه است.
3-کار کرد داشتن(دانش آموز نتیجه فعالیت های خود را در پایان کلاس ها ببیند.
داریوش پایسته در پایان ضمن تشکر از حضور دستگاه های متولی که در جلسه حضور داشتند عنوان کرد:
همه این کار ها با ارزیابی های به موقع .دقیق و سنجیده قابل پیگیری و پیشرفت است.
کلاس های فعالیت تابستانه پایگاه های اوقات فراغت از تاریخ 16 تیرماه با شعار هر دانش آموز یک مهارت آغاز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار