با حضور خیر مدرسه ساز و مسئولین در منطقه تبادکان انجام پذیرفت:

آغازعملیات اجرایی احداث دبیرستان3 کلاسه

مشهد (پانا)- آیین آغازعملیات اجرایی احداث دبیرستان سه کلاسه روستای شهر آباد با حضور خیر مدرسه سازمحمد مهدی فرمنش، مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان ومسئولین اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۴۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آغازعملیات اجرایی احداث دبیرستان3 کلاسه

علی ابری اول مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در این مراسم گفت: دبیرستان 3 کلاسه متوسطه اول به همت خیر مدرسه سازمحمد مهدی فرمنش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان به صورت مشارکتی با زیربنای 200 متر مربع در مدت زمان 4 ماه احداث می گردد.

وی افزود: آمار دانش آموزان متوسطه اول منطقه تبادکان در سال گذشته حدود 30 هزار دانش آموز بوده است که از این تعداد فقط12و 500 دانش آموز به دوره دوم راه یافتند و حدود 18 هزار دانش آموز به دلایل مختلف از تحصیل بازمانده و یکی از مهم ترین دلایل ترک تحصیل دانش آموزان نبود فضای آموزشی در دسترس است.

ابری همچنین اظهار کرد: به لطف و نگرش مثبت خیرین مدرسه ساز، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و نگاه ویژه اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در ساخت فضاهای آموزشی در منطقه تبادکان در سال جاری اقدامات خوبی انجام شده که برای رفع مشکلات مناطق حاشیه شهر مشهد نیاز به توجه بیش از پیش مسئولین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار