مدیر آموزش و پرروش رشتخوار عنوان کرد:

تعلیم وتربیت تمام ساحتی نیاز به کیفیت بخشی تمام ساحتی دارد.

رشتخوار (پانا) - نخستین نشست کمیته کیفیت بخشی آموزشی آموزش وپرورش رشتخواردر سال 1397 برگزارشد

کد مطلب: ۸۱۱۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تعلیم وتربیت تمام ساحتی نیاز به کیفیت بخشی تمام ساحتی دارد.

به منظور ارتقای سطح کیفی عملکرد آموزشی مدارس رشتخوار نخستین نشست کمیته کیفیت بخشی آموزشی آموزش وپرورش این شهرستان در سال جدید برگزار شد

مدیرآموزش وپرورش رشتخوارضمن تبریک سال جدید"سال حمایت از کالای ایرانی" کیفیت بخشی در آموزش وپرورش را یک نیاز خواند و افزود کیفیت بخشی در همه حوزه ها مهم است و تعلیم وتربیت تمام ساحتی نیاز به کیفیت بخشی تمام ساحتی دارد و کیفیت بخش در حوزه های مختلف آموزش وپرورش ضمن پیشبرد بهتر وسریعتراهداف و سیاست ها نتیجه بخشتر خواهدبود وهزینه های مختلف را نیز کاهش خوهد داد.

محمد قاسم پور با توجه به نزدیک شدن به ایام امتحانات بر برنامه ریزی صحیح و نظارت دقیق بر طرح ها در راستای پیشرفت آموزشی تاکید کرد. قاسم پور تقارن امتحانات با ماه مبارک رمضان را یادآور شد و بر ظرفیت سازی از این تقارن اشاره نمود.

ایشان از برگزاری کنکور سراسری سال1397در شهرستان رشتخوار خبر داد و وجود حوزه آزمون کنکور سراسری در رشتخوار را برای دانش آموزان یک ظرفیت ارزشمند دانست.

مدیرآموزش وپرورش رشتخوار در ادامه اولین قدم در مسیر آموزش موفق را شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان عنوان کرد گفت: این مساله باید به صورت مستمر و در طول سال صورت پذیرد تا اگر دانش آموزی دچارافت تحصیلی است مورد کمک و حمایت های لازم آموزشی قرار گیرد.

در ادامه معاون آموزش آموزش وپرورش رشتخوار تحلیلی از نتایج ، درصد قبولی ووضعیت آموزشی مدارس شهرستان ارائه داشت و اظهار امیدواری کرد که مسیر صعودی موفقیت دانش آموزان رشتخوار درسنوات اخیر خود گواه کیفیت آموزشی مدارس این شهرستان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار