مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

شهدا بسترهای رشد علمی، تکنولوژی و فناورانه‌ای را برای دانش‌آموزان مهیا کردند

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: شهدا با ازخودگذشتگی، همه‌ زمینه‌ها و بسترهای رشد علمی، تکنولوژی و فناورانه‌ای را برای شما دانش‌آموزان مهیا کردندتا در یک آرامش و سفینه‌ نجاتی که دست خداوند و ائمه اطهار بالای او هست به ترقی و رشد علمی خودتان می‌پردازید.

کد مطلب: ۱۵۱۰۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
شهدا بسترهای رشد علمی، تکنولوژی و فناورانه‌ای را برای دانش‌آموزان مهیا کردند

سید امیر شوشتری در اجلاسیه شهدای وحدت در جمع دو هزار دانش‌آموز دختر مدارس شاهد استان با بیان اینکه در بسیاری از عرصه‌های دفاع مقدس، درعملیات رمضان، والفجر مقدماتی، والفجر چهار و اکثر عملیات‌ها شهید شوشتری در سمت معاونت لشکر حضور داشت و خاطرات بسیار زیادی از این عزیز در خاطر دارد، گفت: امیدواریم که بتوانیم به دنبال این عزیزان و شهدا گام‌هایی پشت سر آنها برداریم و آنها را الگو قرار بدهیم و توفیق داشته باشیم، پا جای پای شهدا بگذاریم که روشن‌ترین راه  را در دنیا و آخرت برای ما تضمین می‌کند.

وی ادامه داد: سعادت و خوشبختی و عاقبت بخیری و رستگاری همین راه شهداست، شهدایی که جزو بهترین انسان‌های روی زمین در استعداد، شهامت، شجاعت، عبادت بوده و در تمام زمینه‌ها و صفات خوب، بالاترین بودند.

شوشتری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و به ویژه شهدای مقاومت عنوان داشت:شهید عزیز ما شهید شوشتری نمادی از شهدای عزیز بود که توسط تروریست‌ها به شهادت رسید و اگر امروز سید حسن نصرالله عزیز ما در لبنان به شهادت می‌رسد دستی از تروریست‌ها و تکفیری‌ها در کار است که این بزرگ مرد ما را از ما می‌گیرد؛ اما اگرچه آن‌ها از میان ما دور شدند، در نسل آینده ما بعنوان یک پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی هستند و با ما جلو می‌روند.

وی در ادامه خطاب به دانش‌آموزان گفت: من وقتی هم سن و سال شما بودم محضر این عزیز سفر کرده، شهید شوشتری، رسیدم و برای اولین بار در سال نهم دبیرستان اعزام به جبهه شدم‌، برای بنده یک دلگرمی ایجاد شد که رزمنده شجاع و مقتدری را مشاهده کردم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه افزود: اینکه نماد شهدای وحدت هم شهید عزیز شهید شوشتری است، مایه‌ی افتخار استان ما، شهر ما و همچنین کشورماست و خوشبختانه این شهید برکات بسیار خوبی داشت؛ چون در آن روز که ناامنی را در سیستان و بلوچستان از نزدیک مشاهده کردیم، خوشبختانه به چشم دیدیم که این شهید، امنیت آن منطقه را با ورود و همراهی مردم عزیز سیستان و بلوچستان حفظ کرد و اگر شهید شوشتری، در آن مقطع زمانی، در سیستان و بلوچستان حضور پیدا نمی‌کرد، معلوم نبود که الان خطه‌ای از سرزمین ما دچار چه مشکلاتی می‌شد.

وی در پایان خطاب به دانش‌آموزان عنوان کرد: دانش‌آموزان عزیز، اگر امروز امنیتی در کشور هست و شما عزیزان دارید مسیر را به درستی می‌روید مطمئن باشید که ثمره خون عزیزانی مثل شهید شوشتری در کشور ما و شهید سید حسن نصرالله در محور مقاومت است.

 

 

نویسنده : مبینا زمانیان، ریحانه وحدتی خبرنگار : دانش‌آموز خبرنگاران : ریحانه وحدتی، مبینا زمانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار