سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد:

آغاز همزمان ۳ رویداد نمایشگاهی اختصاصی در مشهد

مشهد(پانا)- سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز ۳ رویداد نمایشگاهی در مشهد خبرداد و افزود : این ۳ رویداد از ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۸۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز همزمان ۳ رویداد نمایشگاهی اختصاصی در مشهد

فرزین سلطانی در حاشیه افتتاحیه همزمان سه رویداد نمایشگاهی در جمع خبرنگاران گفت: این سه نمایشگاه، همه روزه از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: در نمایشگاه تخصصی ورزش، زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان شامل کف‌پوش و چمن، دستگاه‌های بدنسازی، ملزومات باشگاه‌ها، میز بیلیارد، اتوماسیون و نرم‌افزار باشگاه‌ها، دستگاه‌های ورزش خانگی، تغذیه ورزشکاران و لباس و تجهیزات ورزشی است.

سلطانی ادامه داد: در نمایشگاه مادر، کودک و اسباب بازی نیز غرفه‌ها به ارائه جدیدترین محصولات خود در حوزه ملزومات سیسمونی، انواع اسباب‌بازی، پوشاک، سرویس اتاق کودک و نوجوان به‌همراه لوازم آموزش و بازی می‌پردازند.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه چای، قهوه و شیرینی‌جات نیز جدیدترین دستگاه‌های اسپرسوساز، ماشین‌آلات بسته بندی، ماشین‌آلات نانوایی، ماشین‌آلات قنادی و پک‌های بسته‌بندی و آسیاب قهوه به نمایش درآمده است.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه داد: دو رویداد تخصصی حوزه ورزش و اسباب‌بازی در مجموع در فضایی به وسعت ۶ هزار مترمربع در سالن‌های فردوسی و مفاخر برپا شده و در این دو نمایشگاه، افزون بر ۱۰۰ شرکت کننده از استان‌های خراسان رضوی، تهران، همدان، فارس، اصفهان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی حضور دارند.

وی با اشاره به سایر جزئیات برگزاری نمایشگاه گفت:پنجمین نمایشگاه تخصصی تخصصی شیرینی، شکلات، نان، قهوه، چای، مواد اولیه و ماشین‌آلات وابسته در فضایی به وسعت هزار و ۷۵۰ مترمربع و در سالن عطار برپا شده تا ۴۰ شرکت فعال در این حوزه از استان‌های خراسان رضوی، خوزستان، تهران، آذربایجان غربی، قم، گیلان، اصفهان و یزد بتوانند جدیدترین محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

وی اذعان کرد: در حاشیه این سه رویداد نمایشگاهی، برنامه آموزشی متنوعی در طول این چهار روز برگزار خواهد شد که از جمله آنها میتوان به رویداد‌های ورزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، رویداد‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، همایش و کارگاه‌های آموزشی لاته آرت و ورکشاپ تخصصی کست کنترل اشاره کرد.

 

خبرنگار : هستی گنابادی و محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار