عضو کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اسلامی مشهد:

شهرداری مشهد مشهد باید عملکردی تخصصی‌تر در زمینه ورزش انجام دهد

مشهد(پانا)- عضو کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اسلامی مشهد ، شهرداری مشهد را یک ابر سازمان اجتماعی دانست و بنا بر همین اصل عملکرد تخصصی تر در زمینه ورزش را امری شدنی حساب کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۸۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری مشهد مشهد باید عملکردی تخصصی‌تر در زمینه ورزش انجام دهد

حسن منصوریان در حاشیه همزمان ۳ رویداد نمایشگاهی در جمع خبرنگاران گفت : برگزاری نمایشگاه تجهیزات ورزشی الگوی عملی است برای تشویق مردم به ورزش کردن و اگر این نمایشگاه‌ها ایجاد تاثیر و انگیزه در بازدید کنندگان داشته باشد ، موفق عمل کرده است.

عضو کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اسلامی مشهد افزود: این شور و نشاطی که در بازدیدکنندگان قابل مشاهده است ، نشان از این می‌دهد که این‌گونه نمایشگاه‌ها باعث می‌شود مردم برای ساعاتی از کار و مشکلات فارغ شوند و به بازدید محصولات مورد نظر خود بپردازند.

این عضو شورای شهر اظهار داشت: شهرداری به عنوان یک ابرسازمان اجتماعی باید در زمینه ورزش همگانی و یا حتی ورزش قهرمانی هم تخصصی‌تر ورود کند و زیر ساخت‌ها را برای ورزش و نشاط مردم فراهم کند.

وی در پایان به برگزاری نمایشگاه در حوزه  کودک هم اشاره کرد و گفت: این‌گونه نمایشگاه‌ها برای کودکان یک روز خاطره‌ساز خواهد بود و با بچه ها با خاطره خوش نمایشگاه را ترک خواهند کرد.

 

خبرنگار : هستی گنابادی و نیلوفر رضازاده عکاس : محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار