مدیر آموزش و پرورش خواف:

آموزش و پرورش شهرستان خواف کارگاه مدرسه‌سازی شده است

خواف (پانا) - مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: امروز به همت خیرین مردمی و صنعتی و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان، آموزش وپرورش خواف، تبدیل به کارگاه مدرسه‌سازی شده است.

کد مطلب: ۱۵۰۸۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش شهرستان خواف کارگاه مدرسه‌سازی شده است

روح‌الله غلامپورسدهی در مراسم افتتاح آموزشگاه شهدای حزب الله فولاد سنگان ضمن تبریک سالگرد عملیان طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق ۲ و تسلیت شهادت سید مقاومت و همراهانشان گفت: هفته گذشته آموزشگاه سه‌کلاسه به نام شهدای غزه و این هفته آموزشگاه سه‌کلاسه به نام شهدای حزب الله افتتاح شد.

وی افزود: این نامگذاری در این راستا است که دانش‌آموزان ما در عین وحدت و همدلی و در کنار درس خواندن، راه شهدا را ادامه دهند و با وحدت و همدلی به دشمنان ضربه بزنند و درس ایثار، فداکاری و شجاعت را نیز یاد بگیرند و با جهاد علمی قدردان این نعمت باشند.

غلامپور‌سدهی گفت: با افتتاح این آموزشگاه، تعداد کلاس‌های درس افتتاح‌شده در شهرستان خواف در چند سال اخیر به عدد ۱۷۶ رسید و همچنین ۲۶۹ کلاس درس نیز در حال ساخت است که ان‌شاءالله به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ضمن تشکر از شرکت صنعتی معدنی فولاد سنگان بابت حضور فعال در عرصه مدرسه‌سازی گفت: آموزشگاه ۳ کلاسه شهدای حزب الله فولاد سنگان با اعتباری بالغ بر  ۴۵ میلیارد ریال و زیربنای ۱۴۰ مترمربع به همت شرکت صنعتی - معدنی فولاد سنگان و اداره‌کل نوسازی مدارس استان خراسان رضوی آماده و به بهره‌برداری رسید.

خبرنگار : عارفه اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار