مدیر دبیرستان نمونه محبوبه محبی شهرستان نیشابور:

دفاع مقدس از ماندگارترین حماسه‌ های ملت دین مدار ایران است

مشهد(پانا) - مدیر دبیرستان نمونه محبوبه محبی شهرستان نیشابور گفت: دفاع مقدس از ماندگارترین حماسه‌ های ملت دین مدار، فهیم، بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۴۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس از ماندگارترین حماسه‌ های ملت دین مدار ایران است

زهرا شریعتی در جمع دانش‌آموزان دبیرستان در رابطه با هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قله های بلند رشادت و شهادت را در نوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

شریعتی اظهار کرد: تحمیل جنگ هشت ساله به ایران، دومین موج اتحاد و حرکت مردمانی را در پی داشت که برای آزاد زیستن، بهای بسیار پرداخته بودند و در این عرصه، با ایمانشان چنان به مبارزات خود بعد معنوی بخشیدند که از دل مرارت‌های بی شمار جنگ، ارزش هایی چون شرافت، ایمان، عشق، شجاعت، تدبیر و ایثار تبلور یافت.

وی تشریح کرد: مرزهای جنوب و غرب کشور هر چند تا دیر زمانی به قربان‌گاه پاک‌ترین فرزندان این دیار بدل گشت، ولی ایمان و قدرت روح والای آنان، این خاک را به مکانی مقدس تبدیل کرد که تا امروز سایه حضورشان در آن جا موج می زند. 

خادم افتخاری حرم مطهر رضوی، عضو فعال بسیج فرهنگیان نیشابور، عضو بنیاد پژوهشگران استان قدس رضوی، دانشجوی دکتری مدیریت آموزشی و مدیر دبیرستان نمونه محبوبه محبی شهرستان نیشابور  بیان کرد: دفاع مقدس که از ماندگارترین حماسه‌های ملت دین مدار، فهیم، بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود؛ دارای پیامدها و دستاوردهای ارزشمند و عظیمی در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، نظامی، امنیت و... بوده است.

خبرنگار : یاسمن همتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار