انرژی نماز به دانش‌آموزان در یادگیری دروس هم کمک می‌کند

مشهد (پانا) - مدیر دبیرستان دخترانه هوشنگی گفت‌ نماز مثل یک سرعت‌گیر است که اگر دانش‌آموزی در ذهنش به فکر انجام دادن کار نادرستی بیافتد، نماز باعث بیدار ماندن وجدان او می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۴۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
انرژی نماز به دانش‌آموزان در یادگیری دروس هم کمک می‌کند

لیلی محمد‌نژاد در گفت‌و‌گو با پانا گفت: «‌نماز دانش‌آموز را از انجام کار غلط منصرف می‌کند و به دانش‌آموزان انرژی معنوی خاص و خوبی نیز می‌دهد که در یادگیری دروس به آن‌ها کمک می‌کند‌.»

وی ادامه داد: «‌اگر مدرسه به نماز اهمیت بدهد و آن را برپا کند و دانش‌آموزان هم نماز را به جا آورند، باعث تشویق و ترغیب دانش‌آموزان دیگر هم می‌شود تا برای شرکت در نماز، بیایند. امیدواریم مدارس دیگر هم زمینه‌ساز برگزاری نماز و مشارکت حداکثری دانش‌آموزان خود باشند و به این موضوع اهمیت بدهند.»

وی عنوان کرد: «‌تشویق دانش‌آموزان نمازخوان در مدرسه راه‌کار خوبی برای حضور حداکثری دانش‌آموزان در نماز می‌شود. در مدرسه هوشنگی، طرح تشویقی برای کسانی که اهل نماز هستند نیز انجام می‌شود و در آخر سال از آن‌ها تقدیر خواهد شد و به یک اردوی تفریحی اعزام می‌شوند.»

وی در پایان گفت: «‌آموزش و پرورش امسال در حوزه برگزاری نماز به مدارس کمک می‌کند و انشاالله در سال‌های آینده نیز به نماز اهمیت ویژه‌ای داده شود تا حضور پر‌شور دانش‌آموزان را در صف‌های نماز، نظاره‌گر باشیم.»

خبرنگار : دانش‌آموز خبرنگار:حدیثه نظری نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار