مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات:

اقامه نماز جماعت در تمام مدارس محوری‌ترین برنامه در سال تحصیلی جدید است

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات گفت: محوری‌ترین و مهمترین برنامه تربیتی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات در سال تحصیلی جدید، اقامه نماز جماعت در همه مدارس است‌.

کد مطلب: ۱۵۰۴۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اقامه نماز جماعت در تمام مدارس محوری‌ترین برنامه در سال تحصیلی جدید است

رمضان پروانه در آیین بازگشایی مدارس شهرستان کلات  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، آغاز سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و افزود: سال تحصیلی جدید با شرایطی در شهرستان کلات آغاز می‌شود که بیش از 8 هزار دانش‌‌آموز و 900 معلم «روز اول، درس اول» را در کلیه مقاطع تحصیلی با شعار «برای ایران، برای مدرسه» توام با اخلاق‌مداری آغاز کردند و جای خوشحالی دارد که هیچ‌ یک از کلاس‌های درس ما خالی از معلم نیست.

وی خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت، توفیقات بسیار خوبی در سایه تلاش و مجاهدت معلمان گرانقدر و همکاران حوزه ستادی در سطح استان و کشور به دست آمد. دانش‌آموزان نیز در عرصه‌های آموزشی و تربیتی، خوش درخشیدند که جا دارد از همه کسانی که موجب رشد و ارتقای جایگاه آموزش و پرورش شهرستان شدند، تقدیر کنم.

این مسئول با اشاره به 2 ماموریت ویژه و اصلی آموزش‌ و‌ پرورش‌ افزود: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که نقشه راه ما است، اولین مأموریت تعریف‌شده ما انتقال ارزش‌ها، باورها و اعتقادات دینی و دومین ماموریت ما نیز انتقال دانش، اطلاعات و کشف استعدادها است که این مهم بر اساس نقشه راه به خوبی برای ما ترسیم شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات گفت: امیدواریم در سال تحصیلی جدید، مصمم‌تر از گذشته همراه با همکاران پرتلاش و دلسوز در بعد کمّی و کیفی این جایگاه را ارتقا دهیم و به مدد الهی و با همت همه عزیزان این اتفاق خواهد افتاد.

خبرنگار : نازنین فاطمه سعادتی عکاس : سارا میرزایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار