فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد:

به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از250 برنامه در خلیل آباد برگزار می‌شود

خلیل آباد (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد گفت: به مناسبت چهل وچهارمین سال هفته دفاع مقدس بیش از 250 برنامه در گرامیداشت این هفته در خلیل اباد برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۵۰۳۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از250  برنامه در خلیل آباد برگزار می‌شود

سرهنگ محمدحسن مقدم  در جمع اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران اعلام کرد: دراین هفته در مجموع 250 برنامه وبصورت خاص 20برنامه شاخص با شعار «در راه فتح قله‌ایم» برگزار شده که حضور آحاد مردم وخدمت‌گذاران دولت بر شکوه مراسم می‌افزاید.

وی همچنین با اشاره به تقارن هفته وحدت و همچنین آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس با هفته‌ شکوهمند دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خلیل‌آباد با تنوع و خلاقیت برگزار شود تا تاثیرگذاری بیشتری در میان اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان داشته باشد.

مقدم با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای ترویج و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است، تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و تمام‌نشدنی از شکوه، اقتدار، موفقیت و توانمندی ایران اسلامی است که برای همیشه تاریخ جاودانه خواهد ماند.

فرمانده سپاه خلیل آباد گفت: گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، دیدار با امام جمعه، برگزاری یادواره شهدا با توجه به برگزاری کنگره ملی 1222 شهید ترشیز کهن در سال جاری، اجرای طرح ویزیت رایگان در مناطق محروم، نشست‌های سیاسی و عقیدتی و بصیرتی، همایش تجلیل از زنان بسیجی فعال محلات، برگزاری رزمایش ، نشست جهاد تبیین و کارگاه‌های آموزشی و علمی و هنری، همایش خاکریز جهاد فرزندآوری، برگزاری جشن به مناسبت هفته وحدت ،اردوهای جهادی، و برگزاری نشست‌های خاطره‌گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اهم این برنامه‌ها است.

وی افزود: همه ما مدیون فداکاری‌ و از جان گذشتگی شهدای والامقام و ایثارگران دوران دفاع مقدس هستیم و گرامیداشت یاد و خاطره آنان به بهانه سالگرد شروع جنگ تحمیلی می‌تواند یکی از مصادیق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد.

وی بر انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید تاکید کرد و افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس به فرموده رهبری انقلاب، برگ زرین و گنجینه‌ای تمام‌نشدنی از رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان اسلام در دفاع از انقلاب اسلامی است که باید آن را حفظ و به نسل جوان منتقل کرد.

خبرنگار : فاطمه روحانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار