دومین مرحله از انتخابات دوازدهمین دوره شورای دانش‌آموزی دختران برگزار شد

مشهد(پانا)-دومین مرحله از انتخابات دوازدهمین دوره شورای دانش‌آموزی دختران استان خراسان رضوی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در سازمان دانش‌آموزی استان خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
دومین مرحله از انتخابات دوازدهمین دوره شورای دانش‌آموزی دختران برگزار شد

در این دوره از انتخابات کوثر‌ خسروی از ناحیه۷ به عنوان رئیس، زینب سالارزاده از تبادکان به عنوان نائب رئیس، یلدا توکلی از ناحیه۱ به عنوان منشی اول، تهمینه رحمانی از ناحیه۶ به عنوان منشی دوم، نرگس بهلول از جوین به عنوان کارپرداز، سکینه سرولایتی از سرولایت به عنوان عضو علی البدل و یگانه بازقندی از سبزوار به عنوان عضو، برگزیده شدند.

سیدامیر شوشتری،  مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه مجلس گذشته کارهای بزرگی را رقم زد گفت: امید داریم اعضای جدید هیئت رئیسه شورای دانش‌آموزی رابط خوبی میان دانش‌آموزان و مسئولین باشند و علاوه بر این هدایتگر دانش‌آموزان و پیگیر مشکلات آنها بوده و مطالبه را سرچشمه آغاز فعالیت‌های خود قرار دهند.

مبینا شکرلب رئیس یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: مجلس دانش‌آموزی فضا و بستری است برای دنبال کردن اهدافمان اما در این میان برای تحقق و برطرف کردن دغدغه‌هایتان اتحاد میان شما مهم‌ترین رکن برای رسیدن به آنهاست.

کوثر خسروی رئیس دوازدهمین دوره شورای دانش‌آموزی دختران استان خراسان رضوی بیان کرد:همه  اعضای هیئت رئیسه با هدف‌های بزرگ پای کار آمدند و قطعا با تلاش‌های جمع دوستانه هئیت‌رئیسه امسال قرار است مشکلات و دغدغه‌های خودمان و دوستانمان را برطرف کنیم و از مسئولین نیز خواستاریم تا مارا در محقق کردن اهدافمان یاری کنند.

 

خبرنگار : دانش‌آموز خبرنگار: صبابهشتی و ریحانه‌برمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار