مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خواف:

پروژه مهر تبلور هم‌افزایی و همگرایی ارکان آموزش و پرورش است

خواف (پانا) - در راستای پروژه مهر و به مناسبت بازگشایی مدارس نشست مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف با اصحاب رسانه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر تبلور هم‌افزایی و همگرایی ارکان آموزش و پرورش است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در این جلسه با اشاره به اینکه پروژه مهر تبلور هم افزایی، و همگرایی ارکان آموزش و پرورش است گفت: یکی از مهمترین پروژه های  اخیر آموزش و پرورش پروژه مهر می باشد که اولین جلسه آن در راستای بررسی فضای آموزشی، نیروی انسانی و تجهیزات در اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار شد و بر اساس اطلاعات و پیگیری‌هایی که انجام شد امروز در سطح شهرستان خواف ۱۷۰ کلاس درس افتتاح گردیده و ۲۶۹ کلاس درس نیز در حال ساخت است، همچنین با کمک شرکت فولاد تا هفته دوم مهر ماه ۱۰ تک کلاسه و تا آخر مهر ماه نیز ۱۰ تک کلاسه دیگر افتتاح خواهد شد.علاوه براین تا پایان مهرماه ۳۰کلاس درس در قالب ۸ پروژه افتتاح خواهد شد. 

روح الله غلام‌پور سدهی افزود: در حوزه نیروی انسانی نیز در آغاز مهر با برنامه‌ریزی و سازماندهی که معاونین انجام دادند هیچ کلاسی بدون معلم نخواهیم  داشت؛ در حوزه کتاب‌رسانی برای اولین بار قبل از آغاز مهر کتاب‌رسانی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول به اتمام رسید و مقطع حوزه متوسطه دوم و هنرستان نیز در حال توزیع می‌باشد.

وی در ادامه افزود: در سه ساله اخیر پنج چمن مصنوعی افتتاح گردیده و سه چمن مصنوعی هم در آستانه افتتاح می‌باشد.  مراکز سنجش نیز از ۲ مرکز سنجش بعد از افتتاح مراکز سنجش بخش سلامی و بخش سنگان به ۴ مرکز سنجش رسیده است..

وی خاطرنشان کرد: در حوزه آموزشی هم رتبه‌های زیر ۱۰۰۰به بیش از ۳۰ نفر و پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان هم به بیش از ۶۰ نفر رسید که از زحمات همکاران ستادی ودبیران گرامی وخانواده‌ها ودانش‌آموزان جهت کسب این افتخارات تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

خبرنگار : عارفه اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار