مدیر بازار بزرگ ملل:

سینما ملل، حامی سینمای جوان است

مشهد (پانا) - مدیر بازار بزرگ ملل گفت: جوانان باید حمایت شوند و به آن‌ها میدان دهیم و بازار ملل برای حمایت از سینمای جوان، اعلام آمادگی می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۹۸۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
سینما ملل، حامی سینمای جوان است

حسن عبداللهی در مراسم رونمایی از پوستر شصت‌ونهمین جشنواره سینمای جوانان ایران در سینما ملل واقع در بازار بزرگ ملل مشهد گفت: سینما نه تنها یک صنعت اقتصادی است بلکه پیام‌های فرهنگی را نیز منتقل می‌کند.

عبداللهی مطرح کرد: در فیلم می‌توانیم فرهنگ، ارزش‌ها، اعتقادات و مبانی تاریخ خود را به همه جهان منتقل کنیم. برای مثال؛ کشورهایی مثل کره جنوبی توانسته‌اند با تولید فیلم، فرهنگ و ارزش‌های خود را به کشورهای دیگر منتقل کنند.

وی ادامه داد: مهد فرهنگ و تمدن، ایران است و از این تمدن مولوی‌ها، ابن سیناها، سعدی و حافظ متولد شدند ولی هنوز در حوزه سینما نتوانسته‌ایم این فرهنگ‌ها و ارزش‌ها را به جهان معرفی کنیم.

عبداللهی تاکید کرد :بازار ملل با افتخار، سینمای جوان را حمایت می‌کند و هدف ما از این موضوع این است که هم بازار ملل و هم سینما به خوبی شناخته شوند و امیدواریم با این حمایت‌ها به رشد سینمای ایران برسیم.

وی گفت: از پانزدهم تا بیست‌ودوم شهریور، سینمای ملل مشهد با برنامه‌های متنوع نیم‌بها خواهد بود. این برنامه‌ها شامل نشست هفتگی با موضوع اقتصادی برای جوانان است که هر جمعه با حضور کارشناسانی در حوزه اقتصاد برگزار می‌شود.

مدیر بازار ملل ادامه داد: این جلسات برای راهنمایی جوانان در زمینه اشتغال و موفقیت در حوزه اقتصادی است و تلاش می‌کنیم مشکلات آن‌ها را کاهش داده و آن‌ها را در مسیر موفقیت کمک کنیم.

خبرنگار : زهرا زراعت‌کار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار