رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

پیگیر مشکلات زائرین در دهه آخر صفر هستیم

مشهد (پانا) -رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت مسائل و مشکلات پیش رو برای پذیرایی از زائران در دهه آخر صفر، بررسی‌ شد و تصمیمات لازم اتخاذ شده است. به نظر می‌رسد که ظرفیت مشارکت مردم در پذیرایی از زائران باید بیش از این پای کار بیاید.

کد مطلب: ۱۴۹۸۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پیگیر مشکلات زائرین در دهه آخر صفر هستیم

مهدی ناصحی در گفتگو با خبرنگار پانا مطرح کرد:« برکت حضور مردم و توفیق پذیرایی از زائران امام رضا(ع) است که می‌تواند مشکلات را تسهیل کند. دستگاه‌های اجرایی پای کار آمده اند تا در این ایام به خوبی از ظرفیت‌ها استفاده شود. مسائل مربوط به حوزه‌های اجتماعی که باید به آن توجه ویژه شود، اسکان زائران که امسال میزبان بیشمار زائر هستیم، تامین آب و غذا برای زائران و دیگر مسائل در نشستی با فرماندار مشهد مقدس بررسی شد. ان‌شاءلله به زودی نتایج آن نمایان می‌شود که طی این چند آینده که میزبان زائران پیاده هستیم مشکلی نداشته باشیم.»

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در رابطه با رویکرد مدیریت شهری خاطرنشان کرد:« از روز اول تشکیل ستاد دهه آخر صفر، بخش عمد‌ه‌ای از مسائل بر عهده مدیریت شهری بوده است.»

وی ادامه داد:« شهرداری در حوزه‌های اسکان، تامین حمل‌ونقل عمومی، تامین زیر ساخت‌های لازم برای مواکب و دیگر مسائل مشارکت دارد؛ همکاری بسیار خوبی بین مدیریت شهری و دولت وجود دارد تا ان شاءالله مشکلی نباشد.»

 

خبرنگار : زهرا زراعت کار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار