معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

تربیت بدون همراهی خانواده، با آموزش و پرورش اتفاق نمی‌افتد

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت در آموزش و پرورش باور ما بر این است که هیچ تربیتی اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه خانواده، همراه آموزش و پرورش باشد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تربیت بدون همراهی خانواده، با آموزش و پرورش اتفاق نمی‌افتد

علی مهدوی‌خواه در مراسم تجلیل از دانش‌آموزخبرنگاران پانا ضمن تبریک روز خبرنگار افزود: اصل کار تربیت با اولیا است و ما به اولیا کمک می‌کنیم که بچه‌ها بتوانند مسیر رشد را طی کنند. به کار تشکیلاتی نیاز داریم و خود شما خبرنگاران، یک جمع  تشکیلاتی هستید که امیدواریم بتوانید به پیشرفت خود و جامعه  کمک‌ کنید.​

سلمان حصاری، مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی نیز در این‌ مراسم ضمن تجلیل از دانش‌آموزخبرنگاران پانا گفت: خبرنگاران پانا نوجوانان نمونه‌ای هستند که با سلاح قلم خود، بی‌عدالتی‌ها را از بین می‌برند و در راه هدف خود هیچ چشم‌داشتی ندارند.

حصاری افزود: تلاش داریم از خبرنگاران پانا در حد توان حمایت کنیم و برای این هدف، برنامه‌ریزی‌هایی نیز داریم.

مجتبی محمودی، رئیس هیات‌مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی نیز ضمن تبریک روز خبرنگار و یادآوری توانمندی‌های دانش‌آموزخبرنگاران پانا گفت: دانش‌آموزان خلاق، مستعد و دغدغه‌مند پانا قطعا بهترین انعکاس‌دهنده اخبار و حقایق هستند. بنابراین از جمله دغدغه‌ها و مساله‌های امروز سپر مطبوعات و فضای رسانه، ویژگی‌های خلاق و توانمند است.

محمودی اظهار کرد: رسانه با حضور افراد خلاق می‌تواند نیازهای جامعه را برطرف کند و خبرگزاری پانا که نوجوانان و دانش‌آموزان از سنین پایین، وارد عرصه رسانه و خبرگزاری می‌شوند  قطعا در آینده، خبرنگارانی بسیار پرتوان و خلاق را تحویل جامعه می‌دهد.

در پایان این مراسم 200 میکروفون با آرم پانا و 200 میکروفون یقه‌ای در راستای تجهیز دانش‌آموزخبرنگاران به ابزار کار حرفه‌ای به خبرنگاران نمونه استان و رابطان و ادارات برتر در زمینه توسعه پانا و پشتیبان‌های طرح بزرگ‌ «خبرنگار شو» اهدا شد.

دانش‌آموزان خبرنگار: شایلین حدادی، مهگل حبیبی، ایران مالدار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار