رئیس سازمان دانش اموزی استان خراسان رضوی

نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در طرح خبرنگار شو بسیار حائز اهمیت است

مشهد (پانا)- رئیس سازمان دانش‌آموزی استان خراسان رضوی عنوان کرد نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در طرح خبرنگار شو بسیار حائز اهمیت است و یکی از اهداف این طرح زمینه‌سازی برای تحقق شعار هر مدرسه یک تیم خبرنگاری پانا است.

کد مطلب: ۱۴۸۷۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در طرح خبرنگار شو بسیار حائز اهمیت است

سلمان حصاری ضمن تسلیت ایام محرم در نشست توجیهی دانش آموزان پشتیبان طرح خبرنگار شو  در سازمان دانش آموزی استان گفت : غنی‌سازی اوقات فراغت و شناسایی افراد مستعد در خبر یکی از اهداف مهم این طرح است.

وی افزود : در ثبت نام اولیه طرح خبرنگار شو ۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در کل استان خراسان رضوی ثبت نام کردند که حدود ۲ هزار نفر از این دانش‌آموزان از نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان بودند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از نکات حائز اهمیت این طرح این است که محدودیت سنی برای شرکت کنندگان قائل نشدیم.

حصاری بیان کرد : تمامی افرادی که در این طرح شرکت کردند گروه بندی خواهند شد و  تیم پشتیبانی به آموزش و توانمندسازی آنها می‌پردازند که با پل‌های ارتباطی گوناگون با آنها به صورت حضوری و مجازی ارتباط بگیرند.

وی در ادامه گفت: حضور اولیا در جلسه نخست الزامی است زیرا ولی دانش‌آموز اگر در کنار فرد قرار بگیرد زمینه رشد سریعتر دانش‌آموز فراهم می‌شود.

حصاری در پایان با اشاره به اینکه ما از شما دانش‌آموزان توانمند خواستاریم که افراد مبتدی را توانمند سازید، عنوان کرد: در کنار توانمندسازی زیرمجموعه خود به دنبال بروزرسانی خود هم باشید چرا که همیشه باید خودمان را جویای علم بدانیم و در هر زمینه‌ای پیشرفت کنیم.

دانش‌آموز خبرنگار : غزل یزدانخواه

خبرنگار : غزل یزدانخواه عکاس : غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار