نماینده ولی فقیه در مشهد خبر داد:

مشارکت خراسانی‌ها در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بالاتر از میانگین کشوری

رئیس جمهور باید فردی امین باشد

مشهد(پانا)- نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد از مشارکت خراسانی‌ها در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بالاتر از میانگین کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت خراسانی‌ها در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بالاتر از میانگین کشوری

آیت الله سید احمد علم الهدی با حضور در مسجد بنا‌ها مشهد، رأی خود را در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

وی در گفت‌وگو با پانا بیان کرد:« از حضور برادران و خواهران همشهری و هم‌استانی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که ظاهرا از میانگین کشور نیز بالاتر است و موجب افتخار خراسان شده بسیار سپاسگزار هستیم. در واقع شرکت در انتخابات، پاس داشتن نعمت این نظام مقدس اسلامی است و مردم با بصیرتی که دارند باید فردی را انتخاب کنند که سرنوشت خودشان را به عنوان امانت به دست امین بسپارند و اگر در این حد فردی را امین می‌دانند، باید به او رای دهد.» 

وی ادامه داد:« این جریان امین بودن بسیار مهم است؛ زیرا سرنوشت مردم‌ما به عنوان زمینه حیات آن‌ها در دستان رئیس جمهور قرار می‌گیرد، انشالله عزیزان‌ما در انتخاب گزینه خود، این مطلب را رعایت کنند تا عمل آن‌ها به عنوان یک عبادت محسوب شود.»

نماینده ولی فقیه ضمن تجلیل از دست اندرکاران برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تصریح کرد:« این عزیزان توانستند در مدت کوتاه با وجود نبود فرصت امکانات لازم را در جهت برگزاری یک انتخاب گسترده و باشکوه را فراهم کنند. ما امروز در شهر و استان خودمان شاهد برگزاری یک انتخابات کامل و تمام عیار هستیم، درحالی که فرصت برای برگزاری آن بسیار کوتاه بوده است.»

دانش آموز خبرنگاران: ستاره خزائی، محدثه رمضانی

خبرنگار : ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار