دبیر قرارگاه ۱۴ صفر ۳ پسران کاشمر:

انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی است

رای دادن به معنای حمایت یا عدم حمایت از یک جریان فکری اقتصادی است.

کاشمر(پانا)- دبیر قرارگاه میدان چهارده صفر سه پسران شهرستان کاشمر گفت: در واقع انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است.

کد مطلب: ۱۴۸۳۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی است

ابولفضل مودب در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه در روز انتخابات با بیان اینکه انتخابات فرصتی است برای ما مردم که نظر خودمان را نسبت به شیوه حکومت و مدیریت یک دولت ابراز کنیم، اظهار کرد: شرکت در انتخابات حق بزرگ و مهمی است و امروز مردم بسیاری در جهان برای داشتن حق رای می‌جنگند و عده زیادی در این راه کُشته می‌شوند.

وی افزود: در انتخابات، موضوع فقط انتخاب یه فرد برای تصاحب یک جایگاه شغلی نیست و هرگز برای انتخاب مدیر یک بانک انتخابات سراسری برگزار نمی‌شود، بلکه رای دادن به معنای حمایت یا عدم حمایت از یک جریان فکری اقتصادی است.

دبیر قرارگاه میدان چهارده صفر سه پسران کاشمر بیان کرد: امروز می‌بینیم دشمنان این کشور پر افتخار از طریق استعمار فرانو با رسانه‌های معاند سعی می‌کنند ما مردم ایران را از رفتن به پای صندوق‌های رأی باز دارند قطعا بدونید آن ها اهدافی از این کارشان دارند و مهمترین هدف آنها سلطه بر ایران و درست مانند رژیم کودک‌کش اسرائیلی است.

 وی با اشاره به اینکه امروز کشور ما تحریم شده است، گفت: اولاً اینکه دشمنان ما نتوانستند به صورت نظامی ما را به زمین بزنند بلکه به صورت تحریم وارد مبارزه با ما شدند ولی بدانند که حتی با این کار هم نمی‌توانند ما را شکست بدهند و انشالله ما بر این تحریم‌ها با یاری خداوند پیروز خواهیم شد.

بلوک شرق تنها رقیب بلوک غرب نبود

مودب در ادامه خاطر نشان کرد: جنگ تحمیلی دفاع مقدس که در آن زمان همه تسلیحات روسی، آمریکایی، فرانسوی، آلمانی و.... و دلارهای نفتی کشورهای عربی در خدمت ارتش عراق قرار داشت که آغازگر جنگ بود، در حالی که کشور عزیزمان برای تهیه ابتدایی‌ترین تجهیزات، از جمله سیم خاردار تحریم شده بود ، در همین جنگ دشمنان در مقابل مقاومت انقلاب اسلامی ایران با یاری خداوند و اراده دلاور مردان ایران نتوانستند کاری بکنند و ملت ایران به بلوک غرب فهماند که بلوک شرق تنها رقیب بلوک غرب نیست و موقعیت جهان اسلام را به عنوان یک قطب فرهنگی تثبیت کرد.

وی بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همانند چراغ راه ما است، اظهار کرد: شاخصه هایی که ایشان برای کاندیدای اصلح معرفی نمودند را با دقت اجرا کنیم و ایشان فرمودند که انتخابات یک روز است اما تاثیر آن در چند سال باقی می ماند پس می توانیم به این مسئله پی ببریم که امروز یک روزی است که سرنوشت کشورمان به قیام و همت ما مردم بستگی دارد که بتونیم اقتدار و سربلندی و عزت کشورمان را برای چندین سال تضمین نمائیم و همچنین با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمن می‌زنیم.

دبیر قرارگاه میدان چهارده صفر سه پسران کاشمر با اشاره به اینکه انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است، گفت: ما مردم بایستی با اتحاد همه جانبه و با شور و اشتیاق به پای صندوق های رأی برای گره گشایی، اقتدار، اثر گذاری، پیشرفت، آبادانی و امنیت قدم برداریم و این اتحاد، زمینه سازاش خود ما مردم هستیم.

نماینده ۳۶ هزار دانش آموز که 2هزار از آنها رای اولی در پایان توصیه کرد: ما بایستی با اتحاد زیاد و حضور حداکثری در پای صندوق های رای حضور داشته باشیم تا مشت محکمی بر دهان دشمنان کشورمان بکوبانیم و از تمامی مردم کاشمر و به ویژه دانش آموزان رای اولی خواهشمندم که بیانات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهید و در این امر مقدس تاخیری نداشته باشیم و با انگیزه و شور و اشتیاق شرکت کنیم تا بتوانیم رئیس جمهوری همانند شهید جمهور مان حضرت آیت الله رئیسی خستگی ناپذیر، بزرگوار، کارآمد، با کفایت و... را انتخاب کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: عماد شجاعی

خبرنگار : عماد شجاعی عکاس : عماد شجاعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار