سردبیر قرارگاه دختران میدان ۱۴صفر۳ :

ناظرین افتخاری گامی برای نقش آفرینی در بزرگ ترین رویداد یک کشور به شمار می‌آید

مشهد(پانا) - سردبیر قرارگاه دختران میدان ۱۴صفر۳ گفت: فرایند حضور دانش‌آموزان به عنوان ناظرین افتخاری گامی برای نقش‌آفرینی در بزرگ‌ترین رویداد یک کشور به شمار می‌آید.

کد مطلب: ۱۴۸۳۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ناظرین افتخاری گامی برای نقش آفرینی در بزرگ ترین رویداد یک کشور به شمار می‌آید

کوثر خسروی در جلسه ناظران افتخاری و راویان جمهوریت گفت: دانش‌آموزان در میدان ۱۴ صفر ۲ و شرکت در ماموریت‌های مختلف آماده شدند برای پذیرش مسئولیتی که در آینده یک کشور تاثیرگزار بود ‌و این امری بود که برای اولین بار در میدان ۱۴ صفر ۲ محقق شد، حال امروز ما دوباره به میدان ۱۴ صفر ۳ برای حماسه‌ای دیگر گرد هم‌آمدیم.

وی افزود: ما علمدار این میدان هستیم و برای شفافیت و به تصویرکشیدن شکوه حضور مردم در عرصه انتخابات، برای نظارت بر مهم‌ترین رویداد کشور، این بار ما به یاد شهدای خدمت و ادامه‌دهندگان راه این عزیزان، لحظه به لحظه برای ساخت ایرانی قوی تلاش می‌کنیم.

دبیر قرارگاه دختران میدان ۱۴ صفر ۳ بیان کرد: این مسئولیت گامی کوچک برای هدفی بزرگ است، این علم را شهید جمهورمان بر عهده ما نهاده‌اند تا آماده خدمت به مردم عزیز کشورمان شویم.

وی در ادامه اظهار کرد: همه این کارها کلاس درس و آمادگی است برای دست یافتن به هدف بزرگ‌تر که در رکاب صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم و از تک تک درس‌ها و تجربه‌هایی که امروز به دست می آوریم استفاده کنیم تا ان‌شاالله سربازان امام عصر و ولی فقیه باشیم.

دانش آموز خبرنگار : غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار