به منظور بررسی آسیب‌های وارده به مدارس در پی وقوع زلزله؛

نمایندگان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به کاشمر اعزام شدند

کاشمر (پانا) - به منظور بررسی آسیب‌های وارده به مدارس در پی وقوع زلزله، نمایندگان مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به شهرستان کاشمر، سفر کردند.

کد مطلب: ۱۴۸۱۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به کاشمر اعزام شدند

محمدتقی فخریان و محمدعلی شبیری به عنوان نمایندگان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به همراه جمعی از مسئولان اداره کل نوسازی مدارس استان با حضور در شهرستان کاشمر از مدارس آسیب‌دیده در زلزله ۵ ریشتری ۲۹ خرداد بازدید کردند.

نمایندگان مدیرکل آموزش و پرورش با حضور میدانی در مدارس نزدیک به محل کانون زلزله در جریان خسارت‌های شدید وارد شده به این مدارس قرار گرفتند.

در پایان این بازدیدها، جلسه جمع‌بندی ارزیابی‌های انجام‌شده در محل اداره آموزش و پرورش و با حضور تیم‌های ارزیابی برگزار شد.

محمدتقی فخریان در این جلسه ضمن بررسی دقیق گزارش‌های جمع‌آوری‌شده، حجم خسارت‌های وارده به مدارس شهرستان کاشمر را قابل توجه دانست و گفت: با توجه به فرصت محدود تا شروع سال تحصیلی، تسریع در بازسازی یا ایمن‌سازی مدارس آسیب‌دیده در دستور کار است.

وی افزود: اقدامات مدیریت بحران آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در جمع‌آوری سریع گزارش‌های مورد نیاز توسط تیم‌های ارزیاب از تمام مدارس این شهرستان شایسته تقدیر است.

سعید تاج‌محمدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر نیز در ادامه ضمن ارائه گزارشی دقیق از بازدیدهای انجام‌شده، خسارات وارده به مدارس را فراتر از پیش‌بینی دانست و افزود: خارج شدن ۵ مدرسه از عرصه خدمت‌رسانی در مهرماه، تخریب کامل چند دیوار مدرسه و آسیب به برخی تجهیزات مدارس از مهم‌ترین مشاهدات تیم‌های ارزیابی آموزش و پرورش است.

وی گفت: با همراهی اداره کل نوسازی و سایر نهادهای مرتبط، ایمن‌سازی و بازسازی مدارس آسیب‌دیده در اولین فرصت و با سرعتی مضاعف آغاز خواهد شد.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدحسین راستگو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار