فرماندار کلات:

تحول‌خواهی و تحول‌آفرینی از ویژگی‌های جوان مومن و انقلابی است

کلات (پانا) - فرماندار شهرستان کلات گفت جوانان مومن و انقلابی باید تحول‌خواه و تحول‌آفرین باشند.

کد مطلب: ۱۴۸۱۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تحول‌خواهی و تحول‌آفرینی از ویژگی‌های جوان مومن و انقلابی است

علی صلاحی در نشست شورای آموزش و پرورش کلات ضمن قدردانی از حضور پررنگ جوانان در عرصه‌های مختلف، آنان را سرمایه‌های اجتماعی دانست و گفت: باید به وجود شما عزیزان توجه شود و از شما در تمامی زمینه‌ها استفاده شود.

وی افزود: تحول‌خواهی و تحول‌آفرینی از ویژگی‌های یک جوان مومن و انقلابی است. در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز مقام معظم رهبری بر مسئولیت‌‌پذیری جوانان، تاکید و آن‌ها را به عنوان پیشران مسیر توسعه کشور می‌دانند.

این مسئول با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در خصوص طرح تحول کشاورزی در شهرستان اظهار کرد: امیدواریم در آینده نزدیک، شاهد تحولات خوبی در این زمینه باشیم و شهرستان به جایگاه خوبی در عرصه کشاورزی و گردشگری برسد و این امر تاکنون موجب اشتغال بسیاری از جوانان شهرستان مرزی کلات شده و همچنان ارتقا یابد.

وی به شخصیت والای شهید رئیسی اشاره و خاطرنشان: شهید آیت‌الله رئیسی با خدای خود عهد بسته بود و هیچگاه این عهد در برهه‌های مختلف تغییر نکرد و خستگی‌ناپذیری، مردمی بودن و کارآزمودگی را به درستی معنا کرد.

فرماندار کلات با اشاره به برخی دستاوردهای مهم دولت سیزدهم گفت: یکی از سیره‌های شهید رئیسی، عمل به وعده خود بود و تحت هر شرایطی اگر به مردم قول می‌داد به وعده‌های خود عمل می‌کرد و وظیفه ما مسئولان به عنوان خدمتگزار مردم، الگوگیری از رفتار و سیره این شهید بزرگوار است.

صلاحی با تاکید بر لزوم حضور مشارکت حداکثری در انتخابات 8 تیر خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو کسی را انتخاب کنیم که بتواند اقتدار ایران اسلامی را در جهان حفظ کند و راه شهید جمهور را ادامه دهد. جوانان برای روشنگری و شفاف‌سازی مسائل مختلف انتخاباتی در میان مردم، نقش مهمی دارند و می‌توانند با تبیین سیاست‌های نظام در جامعه به انتخاب فرد اصلح از سوی مردم کمک کنند.

خبرنگار : نازنین فاطمه سعادتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار