وزیر آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با پانا:

تدوین «لایحه تقویت مدارس دولتی» در وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم

لایحه به‌زودی تقدیم مجلس می‌شود

مشهد (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از تدوین لایحه‌ای با هدف ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در مدارس عادی دولتی طبق آخرین دستورات و تاکیدات رییس‌جمهور شهید خبر داد‌و گفت: این لایحه به‌زودی تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۹۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تدوین «لایحه تقویت مدارس دولتی» در وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم

رضامراد صحرایی در حاشیه آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های آموزش و پرورش خراسان رضوی تحت عنوان «یادگار ابراهیم» در گفت‌وگو با خبرنگار پانا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید، اظهار کرد: توسعه در مسیر تعلیم و تربیت شکل می‌گیرد، بنابراین برای تحقق گام دوم انقلاب توجه به مدرسه الزامی است.

وی تحقق عدالت آموزشی و تربیتی را از اهداف وزارت آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: فعال کردن ظرفیت‌های ناشی از مولدسازی و اهتمام به کاهش تراکم کلاس‌های درس از اقدامات مهمی بود که در دولت شهید جمهور تحقق یافت.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از تاکیدات رییس‌جمهور شهید که مهم‌ترین اولویت خود ایشان بود، برای هر دستگاه تعدادی اولویت تعریف کرده و سطح آن‌ها را نیز معین کرده بودند.

وی افزود: بعضی از اولویت‌های دولت که امروزه شاهد افتتاح آن‌ها هستیم در دستگاه‌های مختلف توسط رئیس‌جمهور شهید در اولویت قرار گرفته شده بود.

صحرایی تاکید کرد: سطح‌بندی اولویت‌ها و ماموریت‌های هر دستگاه در دو سطح تقسیم می‌شوند، یکی سطح وزیر و دیگری در سطح مسئولیت‌های پایین‌تر هستند.

صحرایی در ادامه اضافه کرد: از مهم‌ترین اولویت‌های رییس‌جمهور در دستگاه آموزش و پرورش، ارتقای سطح آموزش و پرورش به‌خصوص مدارس دولتی بود و به همین منظور با هماهنگی خود ایشان لایحه‌ای تحت عنوان تقویت مدارس دولتی تنظیم شد.

وی گفت: از اهداف اصلی این لایحه، ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در مدارس عادی دولتی است.

دانش‌آموز خبرنگار: مهلا توکلی ، محدثه رمضانی

نویسنده : دانش آموز خبرنگار: محدثه رمضانی خبرنگار : دانش آموز خبرنگار:مهلا توکلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار